بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29093
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 تیر 95 6:25 ب.ظ

آپادانا، میزبان سمینار مهارت های ارتباطی بین همسران

ثلاث- سمینار مهارت های ارتباطی بین همسران با حضور اساتید برجسته این حوزه ، دکتر الهام یوسفیان و اباذر یزدان پناه و استقبال چشمگیر پرسنل و خانواده های ایشان در محل سالن آپادانای پتروشیمی جم برگزار شد.

آپادانا-میزبان-سمینار-مهارت-های-ارتباطی-بین-همسران
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم : سمینار مهارت های ارتباطی بین همسران با حضور ، دکتر الهام یوسفیان و اباذر یزدان پناه و خانواده های ایشان در محل سالن آپادانای پتروشیمی جم برگزار شد.
در این سمینار سید محمد تقی مستجاب الدعوه مسئول محترم مددکاری اجتماعی با اذعان به تصمیم مددکاری اجتماعی در خصوص برگزاری جلسات متعدد در این حوزه ، اظهار داشت: هدف ما در درجه اول افزایش آگاهی عمومی در بحث روانشناسی و مهارت های زندگی و در نهایت ایجاد بهره وری بیشتر در شرکت و همچنین ایجاد امنیت روانی و فکری پرسنل و خانواده های آنهاست.
مسئول مددکاری اجتماعی پتروشیمی جم با تاکید بر اینکه مهارت در هرزمینه ای نیاز است ، عنوان کرد: مهارت ارتباط بین همسران ازجمله نحوه برخورد، تصمیم گیری ها و مهمتر از همه مسائل زناشویی از اولویت برنامه های ما برای خانواده ها است.
وی در ادامه افزود: برگزاری سمینار به تنهایی ثمر بخش نخواهد بود از این رو طبق اطلاع رسانی انجام شده به صورت دوره ای کارگاه هایی جهت بالا بردن سطح آگاهی پرسنل و رفع مشکلات روانی در واحد ها برگزار خواهد شد .
مستجاب الدعوه همچنین اظهار داشت: این سمینارها صرفا برای مطرح کردن مشکلات و ایجاد سوال در ذهن خانواده هاست تا پس از آن در جلسات مشاوره ای به سوالات آنان پاسخ داده شود.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن