بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30368
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 مرداد 95 8:19 ب.ظ

یک کنگانی رئیس هیات ووشوی استان بوشهر شد

ثلاث : مجمع انتخاباتی هیات ووشوی استان بوشهر برگزار شد و یک کنگانی با کسب ۹ رای به مدت ۴ سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.

به گزارش ثلاث؛ این مجمع با حضور دکتر مهدی علی تژاد رئیس فدراسیون ووشو و احمد بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد و علی حاجیانی با کسب۹ رای به مدت ۴ سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.
علی فکی رئیس پیشین هیات که دیگر نامزد بود، ۸ رای بدست آورد.
دکترعلی نژاد در حاشیه این مجمع، گفت: فدراسیون ووشو امسال چهار مسابقه بین المللی شامل قهرمانی بزرگسالان آسیا از هشتم تا ۱۵ شهریور ماه درتایوان، جوانان جهان ۴ تا ۱۰ مهرماه دربلغارستان، جام جهانی ساندا ۱۰ تا ۱۵ و جام جهانی تالو ۲۵ تا ۳۰ آبان در کشور چین را در برنامه دارد.
وی اضافه کرد: درسال جاری برای نخستین بار چهار ورزشکار ایران در مسابقات جام جهانی تالو حضور خواهند داشت و در مسابقات جام جهانی ساندا نیز فقط هفت نفر از برترین های قهرمانی جهان دوره گذشته می توانند، حضور داشته باشند.
علی نژاد درباره استعداد یابی برای رشته ووشو بیان کرد: شاخص های پیکره سنجی در رشته ووشو شناسایی شده و برای نخستین بار در دنیا فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران این شاخص را به پیکره ووشو در بخش استعداد یابی اضافه کرده است.
وی اظهار کرد: در این زمینه آموزش های لازم به هیاتهای استانی ارایه و به آنها ابلاغ شد که با در نظر گرفتن شاخص های افراد را ارزیابی و در صورت داشتن استعداد تحت پوشش و آموزش قرار دهند.
علی نژاد گفت: هم اینک ۴۶ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته درمقاطع سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در کشور در رشته ووشو فعال هستند و اعتبارات نیز براساس رتبه بندی به هیات های استانی تخصیص پیدا می کند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن