بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4868
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 2 مهر 93 4:06 ب.ظ

خبرآنلاین

نتایج جدید خودآزمایی سرطان پستان در ایران

ثلاث: رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران از کاهش ۵۰ درصدی شمار بیمارانی که بافت سینه خود را بر اثر سرطان از دست می دهند خبر داد. به گزارش ثلاث و به نقل از خبرآنلاین، بهزاد رحمانی در نشست خبری نهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران که ۲ تا ۴ مهرماه در سالن همایش […]

ثلاث: رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران از کاهش ۵۰ درصدی شمار بیمارانی که بافت سینه خود را بر اثر سرطان از دست می دهند خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خبرآنلاین، بهزاد رحمانی در نشست خبری نهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران که ۲ تا ۴ مهرماه در سالن همایش های رازی در تهران در حال برگزاری است، با اشاره به افزایش شیوع انواع سرطان ها در کشور با ابراز خرسندی از کاهش ۵۰ درصدی شمار بیمارانی که کاملاً بافت پستان خود را بر اثر سرطان سینه از دست می دهند گفت: این ناشی از فعالیت و اطلاع رسانی رسانه هاست.

وی با بیان اینکه با تشخیص و درمان زود هنگام می توان بافت پستان را حفظ کرد، گفت: اکنون این آمار جزو موارد امیدوار کننده در درمان سرطان پستان است.

رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران نخستین راه تشخیصی در زنان را خودآزمایی Self Examination برشمرد و گفت: اکنون به کمک انکوپلاستیک (ترکیبی از جراحی سرطان و ترمیمی) می توان حداقل بافت را در درمان جراحی برداشت سپس در روش پلاستیک اسکار جراحی را پر کرد.

رحمانی گفت: اکنون و با استفاده از این شیوه جراحی همه زنان از درمان جراحی پستان راضی هستند این در حالی است که پیش از برداشت پستان حتی در زنان ۸۰ ساله با استرس و افسردگی بسیاری همراه بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن