بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6700
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 آبان 93 2:10 ب.ظ

گشتهای انتظامی استان بوشهر در ایام محرم تقویت می شود

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: گشتهای انتظامی استان بوشهر در ایام محرم تقویت می شود.

سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: برنامه ریزی مناسبی به منظور برگزاری با کیفیت ویژه برنامه های ایام محرم صورت گرفته است و نیروی انتظامی نیز در نقاط مختلف استان در زمینه تامین امنیت برای این برنامه ها تلاش خواهد کرد.

وی به برگزاری نشست با هیئت های مذهبی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه هایی که به مناسبت ایام محرم اجرا می شود، استقرار نیروهای ثابت انتظامی در محل های برگزاری مراسمات عزاداری است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تقویت گشت های انتظامی در ابعاد مختلف به مناسبت ایام محرم خبر داد و تاکید کرد: به منظور بهبود شرایط ترافیکی در سطح شهرها و حل عبور دستجات عزادارای نیز برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است تا شاهد تسهیل در برگزاری این برنامه ها باشیم.

تامین امنیت مطلوب نیازمند همکاریو  همراهی مردم است

وی از تامین نظم و امنیت برنامه های عزاداری حسینی با تلاش عوامل انتظامی در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان داشت: مردم استان بوشهر نیز همواره همکاری های بسیار خوبی را برای ایجاد نظم و امنیت داشته اند و امیدواریم امسال نیز شاهد همکاری بیش از پیش مردم باشیم.

سردار عباس زاده با بیان اینکه آمار بیانگر کاهش چشمگیر جرایم در ماه محرم به نسبت سایر ماه ها است، اضافه کرد: این موضوع بیانگر اهتمام ویژه مردم برای همکاری با پلیس در این ایام است.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر آئین های عزاداری و سوگواری مردم استان بوشهر در این ایام استفاده خواهیم کرد و امیدواریم کمترین مشکلات را در زمینه امنیتی شاهد باشیم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن