بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7988
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 آذر 93 7:43 ق.ظ

زمان انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه بوشهر مشخص شد

پایگاه اطلاع رسانی خلیج فارس روز شنبه یکم ماه آذر درگفت وگویی با رییس هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه بوشهر از برگزاری انتخابات هیات مدیره این تشکل صنفی، در ۱۰ ماه اذر جاری خبرداد. در ادامه این مطلب امده است: رییس هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه بوشهر ضمن اعلام زمان برگزاری انتخابات هیات […]

پایگاه اطلاع رسانی خلیج فارس روز شنبه یکم ماه آذر درگفت وگویی با رییس هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه بوشهر از برگزاری انتخابات هیات مدیره این تشکل صنفی، در ۱۰ ماه اذر جاری خبرداد.

در ادامه این مطلب امده است: رییس هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه بوشهر ضمن اعلام زمان برگزاری انتخابات هیات مدیره این تشکل صنفی، خواستار مشارکت اهالی رسانه در این خصوص شد.

عبدالرسول میگلی نژاد در گفت وگو با ‘خلیج فارس’ افزود: ۲۹ مهرماه و پس از انتخاب هیات موسس خانه مطبوعات، فرآیند اداری ثبت آن در اداره ثبت پیگیری و نهایتا تشریفات لازم برای برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان انجام شد.

وی افزود: براین اساس دوشنبه هفته آینده ۱۰ آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برای برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه بوشهر تعیین شد.

وی با اشاره به ترکیب ۷ نفره خانه مطبوعات و رسانه بوشهر، توضیح داد: براساس اساسنتامه ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات مدیره این خانه شامل دو مدیرمسئول نشریات استانی و یک نفر علی البدل، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در مطبوعات استان و یک نفر علی البدل، یک مسئول نمایندگی و سرپرستی روزنامه های سراسری به همراه یک علی البدل و یک مسئول نمایندگی خبرگزاری ها به همراه یک نفر عضو علی البدل می باشد.

وی خواستار مشارکت اهالی رسانه استان برای انتخاب هیات مدیره خانه مطبوعات شد و اظهار داشت: تاکنون ۱۱۳ نفر مدارک احراز فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای شان برای حضور در این تشکل را به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده که از این تعداد حدود ۶۰ نفر نیز در انتخابات هیات موسس شرکت کردند.

میگلی نؤاد ادامه داد: ضمن اینکه متقاضیان جدید حضور در این تشکل و مشارکت در انتخاب هیات مدیره می توانند معرفی مدیرمسئول رسانه خود به همراه یک قطعه عکس، کپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی شان را تا قبل از ۱۰ آذرماه به واحد مطبوعات اداره کل ارشاد اسلامی بوشهر تحویل دهند.

گزارش خلیج فارس می افزاید: خانه مطبوعات استان بوشهر از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد، اما به دلیل مانع تراشی شفیعی مدیرکل سابق ارشاد بوشهر این نهاد صنفی در سال ۸۹ تعطیل شد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن