بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8156
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 آذر 93 1:38 ب.ظ

کشف یک انبار با ۱۵ میلیارد کالای قاچاق در کنگان

ثلاث : ماموران انتظامی شهرستان کنگان استان بوشهر با شناسایی یک انبار، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و اعضای ۶ نفره یک باند توزیع کالای قاچاق را دستگیر کردند. به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین انتظامی استان سرهنگ “علیرضا رزمی” با اعلام این خبر گفت: مأموران […]

ثلاث : ماموران انتظامی شهرستان کنگان استان بوشهر با شناسایی یک انبار، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و اعضای ۶ نفره یک باند توزیع کالای قاچاق را دستگیر کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین انتظامی استان سرهنگ “علیرضا رزمی” با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی  شهرستان کنگان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای گمرکی و دخانی موفق به شناسایی یک محل دپوی کالاهای خارجی غیر مجاز و قاچاق شدند.

سرهنگ “رزمی” ادامه داد: در بازرسی از این محل دپو تعداد ۱ میلیون ۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در مارک ها و اندازه های متفاوت، تعداد ۱۰۰ ثوب پوشاک و البسه، مقدار ۱۲۸۰ کیلوگرم انواع پودر و مواد نیروزا، مقدار ۲۰ لیتر شربت نیرو زا، تعداد ۶۰ شیشه عطر و ادکلن خارجی کشف و ضبط شد و تعداد چهار دستگاه خودروی سواری که در حال بارگیری کالاهای قاچاق بودند توقیف شدند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه شش نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ “رزمی” گفت: طبق شواهد موجود نامبردگان با همکاری تعدادی دیگر به صورت گروهی و یک باند سازمان یافته اقدام به دپو، حمل و جابجایی کالاهای ممنوعه می کردند که تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر افراد گروه در دستور کار پلیس شهرستان کنگان می باشد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. مهدی says:

    باتشکرازجناب سروان بازیاری رییس زحمت کش آگاهی کنگان وهمکاران وی درپلیس آگاهی وجناب سروان جعفری رییس پلیس مبارزه باموادمخدرکه برای شهرمان زحمت میکشن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن