بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8566
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 93 5:25 ب.ظ

تصاویر / پنجشنبه بازار کنگان

ثلاث : تصاویر زیر مربوط به پنجشنبه بازار امروز ۱۳ آذر ماه است که نشان می دهد علیرغم گفته های مسئولین همچنان پنجشنبه بازار به مکان دیگری منتقل نشده و تقاطع غدیر به بلوار خلیج فارس(جاده ساحلی) برای برگزاری پنجشنبه بازار همچنان مسدود است. مسئولین امر می توانند به جای مسدود کردن این مسیر، پنجشنبه بازار […]

ثلاث : تصاویر زیر مربوط به پنجشنبه بازار امروز ۱۳ آذر ماه است که نشان می دهد علیرغم گفته های مسئولین همچنان پنجشنبه بازار به مکان دیگری منتقل نشده و تقاطع غدیر به بلوار خلیج فارس(جاده ساحلی) برای برگزاری پنجشنبه بازار همچنان مسدود است.

مسئولین امر می توانند به جای مسدود کردن این مسیر، پنجشنبه بازار را به مکان دیگر، به نحوی منتقل کرده که نه زباله ها و ضایعات آن پخش و یا راهی دریا شده و نه مسیر تردد مردم مسدود شود.

عکس : حسن آهوخوش
پنجشنبه-بازارکنگان (۱) پنجشنبه-بازارکنگان (۲) پنجشنبه-بازارکنگان (۳) پنجشنبه-بازارکنگان (۴) پنجشنبه-بازارکنگان (۵) پنجشنبه-بازارکنگان (۶) پنجشنبه-بازارکنگان (۷) پنجشنبه-بازارکنگان (۸) پنجشنبه-بازارکنگان (۹) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۰) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۱) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۲) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۳) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۴) پنجشنبه-بازارکنگان (۱۵)

نظرات

  1. ناشناس says:

    عکس ها زیبا بود. ولی بی انصافیست اگه نگیم شهردار قبلا اعلام کرده تا قبل از پایان سال پنج شنبه بازار را جابجا خواهد کرد

  2. همشهری says:

    حیف لب دریا

  3. دینا says:

    عالی بود…..الله حافظ چشمانتان باشد……

  4. ایرانی says:

    گدا بازار

  5. ناشناس says:

    انسان را به یاد کلکته هندوستان می اندازد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن