بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9267
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 آذر 93 2:41 ب.ظ

پلیس

کشف اختلاس یک میلیاردی در بروجرد

ثلاث- فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف اختلاس یک میلیارد ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “علیرضادلیری” گفت:ماموران اگاهی بروجرد خبری مبنی براینکه کارمند یکی از بانکهای بروجرد با استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به برداشت از حسابهای مشتریان کرده است، […]

ثلاث- فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف اختلاس یک میلیارد ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “علیرضادلیری” گفت:ماموران اگاهی بروجرد خبری مبنی براینکه کارمند یکی از بانکهای بروجرد با استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به برداشت از حسابهای مشتریان کرده است، بلافاصله موضوع را در دستور کارخود قراردادند

وی بیان داشت: بررسی های کارشناسان نشان داد که کارمند بانک مربوطه طی اقدامی مجرمانه مرتکب برداشت وجه نقد غیر مجاز از حساب سه نفر از مشتریان خودبه مبلغ یک میلیارد ریال شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اختلاس صورت گرفته در این پرونده ، تصریح کرد: در بازجویی های بعمل آمده از کارمند بانک مشخص شد وی با سوء استفاده از موقیت شغلی خود اقدام به برداشت وجه مربوطه به صورت غیر مجاز نموده است.

“دلیری”با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود ، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مشتریان مالباخته شناسایی و کلیه وجه برداشتی به آنان برگردانده شد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن