بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9429
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 29 آذر 93 8:53 ب.ظ

۵۰ درصد اعتبارات عمرانی دیلم تخصیص یافت

ثلاث- فرماندار دیلم گفت: در سال جاری ۳۸۰ میلیارد ریال به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش ثلاث و به نقل مهر، قاسم قائدی عصر شنبه در جمع مسئولان شهرستان دیلم با بیان اینکه تعامل وهمدلی خوبی بین مجموعه مدیران شهرستان است، اظهار داشت: همه مدیران باید در راستای خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای بر طرف کردن مشکلات مردم تاکنون گام‌های موثری برداشته و توانسته رضایتمندی خوبی ایجاد کند.

قائدی به اعتبارات عمرانی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در سال جاری ۳۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مختلف به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به گذشته رشد خوبی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد این اعتبارات تختصیص پیدا کرده گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع همه اعتبارات شاهد تحول خوبی در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار دیلم با تقدیر از حمایت های استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال برای تغییر مبلمان شهر دیلم اعتبارت خوبی مصوب شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این دیلم یکی از قطب های گردشگری است و سالانه مسافران زیادی از این شهرستان بازدید می‌کنند نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. فاطما گل says:

    خیلی ریزه

  2. هههههههه شوخیدم خیلی خوب بوندند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن