بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10659
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 دی 93 1:51 ب.ظ

معاون رئیس جمهور خبر داد:

پرداخت وام بدون کارمزد از سوی دولت / وعده تحقق اجرای پروژه های بندری در کنگان

ثلاث – معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور : اقتصاد مقاومتی نیازمند عزمی همگانی است

به گزارش ثلاث ؛ سید ابوالفضل رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان به ثمر رسیدن انقلاب و موفقیت های نظام را مدیون حضور و همدلی مردم دانست.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت – تحریم های اقتصادی و … با بیان اهمیت اقتصاد مقاومتی و دغدغه های رهبری فرزانه انقلاب در این راستا گفت: امروز موفقیت در عرصه جهاد اقتصادی نیز مستلزم حضور و حمایت عموم مردم است و تحقق این مهم نیازمند عزمی ملی است.

مهندس رضوی به اهتمام دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری اشاره و گفت: دولت تدبیر و امید شرایط و بستر لازم برای عزم ملی را فراهم و دولت در مدیریت جهادی برای اعتلای اقتصاد و فرهنگ مصمم است و دولت یازدهم شرایط لازم برای فعالان اقتصادی را فراهم ساخته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در راستای کمک و توسعه مناطق محروم ، دولت به تناسب آورده اولیه مردم روستا در قالب شرکتهای سهامی عام و خاص و تعاونی ها سه برابر وام بدون کارمزد پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: اجرای این طرح در شهرها و روستاهای زیر ۲۰ هزار نفر می تواند مولد اشتغال ، توسعه شهری و روستایی و محرومیت زدایی باشد.

مهندس رضوی صداقت را نکته مهم و کاربردی دولت دانست و گفت: تلاش دولت برا اینست از وعده وعیدهای غیرقابل اجرا که مو جب دلسردی مردم می شود اجتناب کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در بخش دیگر با اشاره مشکلات شهرستان از قول مساعد جهت پیگیری جدی و تحقق اجرایی شدن اسکله کنگان ، ساحل سازی ، رونق تجارت و بازرگانی و … خبر داد.

مهندس رضوی اشتغال ، توسعه و عمران شهری و روستایی ، اجرای مصوبات بر زمین مانده دولت قبل و … را از حقوق مسلم مردم دانست و از انتقال این خواسته های بحق به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی در پایان با اشاره به فرازهایی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: اهتمام دولت تدبیر و امید رفع تبعیض در ارائه خدمت به مردم است.

————————————–

خبرنگار ثلاث : ابوذر حسین پور

————————————–

نظرات

  1. تنبکی says:

    چرا خبرای تنبک نزاشتین نمیدونم چرا دیروز مسولین اتیش گرفته بودن چون اومده تنبک

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن