بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9822
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 5 دی 93 8:44 ب.ظ

استاندار بوشهر خبر داد:

سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور به استان بوشهر

ثلاث – استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور در راس کاروان تدبیر و امید هفته آخر دی‌ماه میهمان مردم استان بوشهر است.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ مصطفی سالاری اظهار داشت: برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و آمادگی کامل برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید وجود دارد.

سالاری  تصریح کرد: با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر تصمیم‌گیری‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برای توسعه استان انجام می‌شود.

استاندار بوشهر از تمامی نخبگان، اندیشمندان و نمایندگان اقشار و اصناف استان بوشهر دعوت کرد چنانچه پیشنهاد و یا نظراتی در این باره دارند می‌توانند از طریق سامانه سامد ۱۱۱ ارائه کنند.

سالاری افزود: نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردم اعم از نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر در روزهای آینده  برای شنیدن نظرات آنان برای تکمیل پیشنهادات سفر کاروان تدبیر و امید به استان برگزار می‌شود.

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام به به آقای تدبیر و امید . فقط یه لطفی بکن استان بوشهر میای کنگون نیا چون نفست میگیره …

  2. همشهری says:

    خوب شد آمدی صفا کردی/چه عجب شد که یاد ما کردی
    از چه دستی سحر بلند شدی/که تفقد به بینوا کردی
    راستی این دفعه کنگونیا تو برنامه شون راه میدن یا دوباره جا نیست؟.؟؟؟؟

  3. وبگرد says:

    مدیریت محترم سایت ثلاث:
    با سلام،شما که کوچکترین و کم اهمیت ترین خبرها را از گوشه و کنار جمع آوری کرده و در سایت قرار میدهید به ناگهان چه اتفاقی افتاد که جلسه شورای اداری و تجلیل از پژوهشگران برتر کنگان که در محل فرمانداری برگزار شد رو فراموش کردید؟؟؟؟مگر در آن جلسه چه اتفاقی افتاد که اینقدر دوستان شما برآشفته شده اند؟؟؟!!!!

  4. مریم says:

    خوش آمدی که خوش آمد مرا ز آمدنت

    هزار جان گرامی فدای هر قدمت…

  5. طالب عاشوری says:

    نامه سر گشاده نائب رئیس شورای دیر به مقام شامخ ریاست جمهوری جناب دکتر روحانی
    مژده ای دل که مسیحا نفسی میآید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
    رئیس جمهورم سلام. سلامی که از دل و جان و از قلب تپنده این مردم قهرمان پرور و شهید پرور بسویت می آید پذیرا باش. معروض میدارد حقیر به عنوان خدمتگذار ی نا چیز در شورای اسلامی شهر دیر درد چندین ساله ای که دامنگیر مردم مرز و بوم بوشهر .دلوار. رستمی و روستا های توابع. بردخون نو و روستاههای توابع. دیر اولی شمالی و جنوبی. بردستان کنگان. عسلویه. نخل تقی. و غیره را گرفته است به عرض برسانم. حالا با توجه به اینکه میدانم استاندار ولائی و پر تلاشمان در این سفر به سمع آن عالی مقام خواهد رسانید و فعلا هم دستور ساماندهی داده اند اما میطلبد که اینجانب به نمایندگی از صیادان استان بوشهر به سمع آن عالیمقام برسانم. کار ./.۵۰ مردم صید و صیادی میباشد و با توجه به قیمت گزافی که قایق و ادوات آن دارد مردم با گرفتن وام از دولت و هر چقدر سرمایه که داشتند ۴ نفری توانستند یک فروند قایق را خریداری کنند و با آن امرار معاش کنند و آنهائی هم که مجوز داشتند به قیمت ۷۰ میلیون تومان می فروشند یااینکه خودشان صیاد نیستند ماهانه ۵۰۰ هزار تومان کرایه داده اند دولت هم از سال ۷۴ تا الان هیچگونه مجوز صیدی صادر ننموده است و هر روز مرزبانی و حراست شیلاتهای استان از رفتن به دریا امتناع میورزند حرفشان این است که مجوز ندارید فلذا از آن مقام شامخ ریاست جمهوری می خواهیم که اولین مژده ای که دارید در خصوص این مشکل مردم بی دفاع در سفرتان بذل عنایت فرمائید قدمتان روی پلک چشمهای مردم این استان با تشکر فائقه طالب عاشوری نائب رئیس شورای اسلامی شهر دیر ۹ / ۱۰ / ۹۳ مسئولین محترم رسانه ها استدعا داریم در تیتر اول سایتها اقدام فرمائید

    • انسان says:

      جناب عاشوری
      پلک من نوعی قدم گاه گام های بنی بشری نیست لطفاً از خود خرج نمایید

  6. عبدالله says:

    سلام علیکم جناب رءیس جمهورلطفا بداد زمین های مردم بیجاره برسید که ستاد اجرایی خودش …………

  7. امید says:

    با سلام.ابتدا خوش آمد میگم و امید وارم که یه سر به دیار مردم بی دفاع و مظلوم کنگان هم بزنند.مسولین کنگان که کاری من باب فلر ها و مشکلات پیش و رو نکردند.شاید خدا خواست و رییس جمهورمون کاری کرد.

  8. فرار جواب says:

    فرا جناحی که گفتی یعنی چه؟

  9. كمنام says:

    باسلام مسولین فکر باشند تا کمبود های شهر را از رییس جمهور بخواهند از جمله عدم شماره کذاری خودرو اختصاص
    بودجه برای الاینده های شرکتی به شهر عدم وجود کمربندی و شصت متری طرح محرم اسفالت شود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن