بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11093
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 بهمن 93 1:55 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی:

کام تلخ مردم «کنگان» از سفر لذت بخش رئیس جمهور

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گفت : مردم کنگان از سفر لذت بخش رییس جمهور تلخ کام شدند

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان کنگان با اشاره به سفر هفته گذشته ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر گفت: عدم توجه به جنوب استان بویژه شهرستان کنگان در مصوبات سفر مردم را نگران کرده است.

وی گفت: توجیه هیات دولت برای این کار تکمیل و اتمام پروژه های سابق بود که این هم برای مردم قانع کننده نیست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: البته پروژه اسکله بندر کنگان که یکی از خواسته های مهم مردم است با جدیت در حال پیگیری است که امید می رود انشاء الله این خواسته مهم مردم محقق شود.

دکتر احمدی در ادامه به پروژه جاده وفاق راه ارتباط ساحلی بنادر دیر و کنگان اشاره و گفت: علاوه بر ۳ میلیارد ریال اعتبار سابق ، امسال ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع مناطق نفت خیز به اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

نماینده مردم دیر – کنگان – جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی یکی از اتفاقات خوش یمن در شهرستان را توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) و توجه جدی به حوزه درمان بویژه توسعه فیزیکی و احداث ساختمان های جدید بیمارستان ذکر و با مثبت ارزیابی کردن بازدید اخیر وزیر بهداشت از این بیمارستان ، از افتتاح MRI بیمارستان امام خمینی (ره) تا پایان سال جاری خبر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اصلاح قانون پرداخت عوارض آلایندگی را یکی از موفقیت های مهم و دستاوردی ارزشمند برای حوزه انتخابیه عنوان و اظهار داشت: با تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی و پرداخت عوارض ناشی از آلایندگی توسط شرکتهای مستقر در حوزه انتخابیه تحولی عظیم در حوزه عمران شهری و روستایی رخ خواهد داد.

وی در بخش دیگر با اشاره به پیگیری های جدی برای ثبت جهانی بندر تاریخی سیراف گفت: با پیگیری های بعمل آمده و از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری اسلامی ایران امسال ۵۰ میلیارد ریال جهت حفظ و مرمت آثار باستانی بندر سیراف و بردستان درخواست تامین اعتبار شده ، که معاون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با آن موافقت کرده است.

دکتر احمدی همچنین بر لزوم توجه به بحث گردشگری و جذب توریست در منطقه بویژه در بندر سیراف تاکید و خواستار ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری شد.

وی در ادامه دریافت مجوز ورود خودرو و کالاهای حجیم از گمرک بندر کنگان را یکی دیگر از اقدامات موفقیت آمیز برشمرد و عنوان نمود: ارتقای گمرک بندر کنگان و احیاء گمرک بندر سیراف با جدیت در حال پیگیری است.

دریافت موافقت پرداخت ۵۰ درصد باقیمانده تبصره ۲۲ از لایحه بودجه و تحقق ۱۰۰ درصدی این تبصره بعنوان یک اقدام منحصر به فرد در کشور – راه اندازی شبکه های دیجیتال در جنوب استان – پیگیری موضوع اینترنت پرسرعت و حل مشکل سرعت اینترنت در کنگان – پیگیری موضوع اشتغال نیروهای بومی بعنوان یک مطالبه مهم – اقدامات موثر در حوزه توسعه برق – حل مشکل چندین ساله مردم با بنیاد مستضعفان – ستاد اجرایی فرمان ۱۰۰ حضرت امام (ره) و قانون ساماندهی املاک و صدور بیش از ۱۵۰۰ سند ثبتی – پیگیری مطالبات موکلین خود در حوزه انتخابیه بویژه کنگان در حوزه های مختلف – لزوم تقویت کارگروهها و مشارکت نخبگان و مدیران برای تحقق خواسته های مردم و … از دیگر مطالب مطرح شده توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

گزارش : ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن