بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64066
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 اسفند 99 1:03 ب.ظ

نماینده مجلس : پیگیر رفع نواقص بیمارستان کنگان هستیم

ثلاث- در همین راستا روز گذشته ، دو ماه پس از تصویب رفع نواقص بیمارستان در فرمانداری شهرستان کنگان ، نماینده مردم جنوب استان بوشهر از بیمارستان کنگان بازدید به عمل آورد. در این بازدید موارد، پروژه ها و تعهدات انجام شده در جلسه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، رئیس شورای اسلامی شهر کنگان و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ به منظور بررسی برخی نواقصات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ، از این مرکز درمانی بازدید کرده و در جلسه ای که به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد برای رفع آن نواقص مصوباتی صورت گرفت.

در همین راستا روز گذشته ، دو ماه پس از آن جلسه و مصوبات ، دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر به اتفاق اصغر پاریابی عضو شورای اسلامی و فاطمه آهو خوش معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان از بیمارستان کنگان بازدید به عمل آورد. در این بازدید موارد، پروژه ها و تعهدات انجام شده در جلسه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.
دکتر صادق مختار پور سرپرست و توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان ، آخرین وضعیت موجود و میزان پیشرفت پروژه های مصوب شده در دی ماه را تشریح کردند.


نماینده مردم جنوب استان بوشهر از پروژه در حال ساخت درمانگاه تخصصی شهید هاشمی بیمارستان کنگان به شکل ویژه بازدید به عمل آورد. در حاشیه این بازدید وی به طور مفصل با پیمانکار این پروژه صحبت کرد و مشکلات موجود را از زبان وی جویا شد.
دکتر موسی احمدی از پیمانکار درمانگاه تخصصی شهید هاشمی خواست، کار را حتی یک روز هم تعطیل نکند و به تاخیر نیندازد.
نماینده مردم جنوب استان بوشهر همچنین خطاب به پیمانکار تاکید کرد: چنانچه کار را تعطیل یا کند کند، بودجه ی موجود به پروژه ای دیگر اختصاص خواهد یافت و لذا سرعت، دقت عمل و البته کیفیت، از مهمترین درخواست ما برای تکمیل این پروژه مهم است.
دکتر احمدی همچنین از پروژه اصلاح سیستم فاضلاب و سرویس های بهداشتی ساختمان الحاقی بازدید به عمل آورد.
وی در ادامه از پنج اتاق عمل بهسازی و تعمیر شده این مرکز درمانی نیز بازدید به عمل آورد و کیفیت کار را مورد ارزیابی قرار داد.

لزوم حضور ناظر مقیم در پروژه های مهم
نماینده مردم جنوب استان بوشهر تاکید کرد: برای احداث پروژه هایی شبیه به درمانگاه تخصصی شهید هاشمی، باید ناظر مقیم در محل حاضر باشد تا مراحل کار را روزانه بررسی و ارزیابی فنی نماید تا شاهد معضلات هزینه بر و غیر قابل توجیه شبیه اتفاقات ناراحت کننده ساختمان الحاقی نباشیم.
وی تاکید کرد: وجود ناظر شهرستانی در پروژه هایی که توسط استان در درون شهرستان تعریف و اجرا می شود، باعث تضمین کیفیت پروژه می شود.

سرپرست بیمارستان کنگان در این نشست ضمن تشکر از پیگیری های مستمر و مداوم نماینده مردم جنوب استان بوشهر در حوزه درمان گفت: خدا را شکر میکنم که جناب دکتر احمدی ، نماینده محترم مردم در مجلس دارای رویکرد سلامت محور است و این یک امتیاز برای مردم و منطقه می باشد.

خدمات بیمارستان کنگان با احداث درمانگاه تخصصی شهید هاشمی افزایش می یابد
دکتر صادق مختارپور گفت: درمانگاه تخصصی شهید هاشمی یکی از چشم اندازهای روشن ما برای افزایش خدمات این مرکز درمانی و همچنین کسب حداکثر رضایمندی مراجعین می باشد.
وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر با اتمام این پروژه ، مردم بتوانند از خدمات این درمانگاه بهره مند شوند.
مدیر داخلی بیمارستان کنگان نیز در خصوص مصوبات رفع نواقص بیمارستان از قبیل: گازکشی در بیمارستان، انشعاب و لوله کشی آب شهری، بهسازی آمبولانس ها، آی سی یو دار کردن آمبولانس ها، آخرین وضعیت آشپرخانه و تعهدات پیمانکاری که از سمت فرماندار شهرستان جهت رفع نواقص از محل بازدید داشته است، بهسازی اتاق های عمل ، پرداختی ها و تبدیل وضعیت ۱۰ نیروی اوتی، توضیحاتی را ارائه داد.

تامین سنگ شکن برون اندامی برای بیمارستان کنگان نیازی مبرم است/ با تامین این دستگاه رضایتمندی مردم منطقه افزایش خواهد یافت

توفیق خلیفات گفت: با توجه به نیاز و مراجعه فراوانی که در جنوب استان وجود دارد ، تامین دستگاهِ »سنگ شکن برون اندامی« میتواند بخش قابل توجهی از اعزام های ما یا بهتر بگویم مراجعین این منطقه به کلان شهرها را کاهش دهد و منجر به رضایت مندی مردم منطقه شود؛ لذا از نماینده محترم مردم جنوب استان که از ابتدای حضورشان در مجلس ، حوزه سلامت را به شکل ویژه در دستور کار قرار داده اند، درخواست میشود که این مهم را با تمام توان و ظرفیت پیگیری نمایند تا ان شاءلله شاهد محقق شدن یکی از مهمترین نیازمندی ها و آرزوهای مردم این منطقه باشیم و باقیات الصالحاتی برای ایشان باشد.
وی گفت: با تامین این دستگاه پیشرفته، نیاز مردم جنوب استان جهت مراجعه به تهران و شیراز و غیره، مرتفع خواهد شد و شهروندان منطقه به جای متحمل شدن هزینه های گزاف و در به دری در شهرها و استان های دیگر ، می توانند در بیمارستان کنگان اقدام به درمان خود نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن