بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62654
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 آبان 99 5:43 ب.ظ

گلایه استاندار بوشهر از وزارت نفت/شرکت‌های نفت و گاز محل نمی‌گذارند!

ثلاث-استاندار بوشهر گفت: حوزه نفت و گاز در عرصه سرمایه‌گذاری خارجی با استان بوشهر کاری ندارند و یکی از مشکلات استان همین است.


عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تابستان سختی را همراه با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر شاهد بودیم به‌گونه‌ای که در پیک دوم انتشار این ویروس تا ۶۰۰ نفر فوتی رسیدیم.

استاندار بوشهر گفت: طرح ممنوعیت تردد و فعالیت‌ها برای دوهفته در استان بوشهر برای خروج از وضعیت قرمز، نارنجی و زرد طراحی شده است. اگر مردم همکاری کنند و استان از این شرایط خارج شود، بخشی از محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

وی افزود: کارمندانی که می‌خواهند تردد کنند مشکلی به‌شرط داشتن نامه از اداره متبوعش ندارند و اگر حتی پلاک آنها توسط پلیس ثبت سیستم شود با داشتن نامه تردد از اداره‌اش قابل‌رفع اثر است.

وی اضافه کرد: نقش مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر برای اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروسکرونا بسیار خوب بوده است. انتظار داریم در پیک سوم نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم متذکر شوند و از افراد دارای کووید مثبت هم بخواهند در قرنطینه خانگی تا پایان دوره بیماری در منزل استراحت کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: از این هفته گروه‌هایی از بسیجیان استان در قالب بیماریابی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمک خواهند کرد تا موارد نهفته شناسایی شود. در این هفته حجم تست گیری کرونا در استان افزایش خواهد یافت.

گراوند ابراز کرد: حوزه نفت و گاز در عرصه سرمایه‌گذاری خارجی با استان بوشهر کاری ندارند و یکی از مشکلات استان همین است. البته بخشی از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان در همین حوزه انجام شده اما تمایل نداریم که رسانه‌ای شود چون موضوع تحریم‌هاست و با رسانه‌ای کردن آن مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص گرانی‌ها و کمبود کالاهای اساسی گفت: تلاطم در قیمت اقلام در استان بوشهر، متأثر از فضای کشور و کمبودهایی در زمینه‌های مختلف از جمله تخصیص ارز بوده است. البته دستگاه‌های نظارتی، بازرسی مناسب بر بازار داشته و برخوردهای مناسبی با نیز مطابق قوانین داشته‌اند. کمبود سیمان در استان مدیریت شد./فارس

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن