بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61310
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 شهریور 99 10:15 ق.ظ

از نماینده چه خبر / در ادامه سلسه نشست های نماینده مجلس ؛

استفاده از ظرفیت نیروی توانمند انسانی بومی در پارس جنوبی/ مشکلات بیمارستان ها برطرف می شود

بر اساس رسالت گروه خبری ثلاث جهت تنویر افکار عمومی پیگیر مطالبات مردم از نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شده و گزارشی از عملکرد ایشان در هفته گذشته به شرح ذیل منتشر می گردد.

بر اساس رسالت گروه خبری ثلاث جهت تنویر افکار عمومی پیگیر مطالبات مردم از نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شده و گزارشی از عملکرد ایشان در هفته گذشته به شرح ذیل منتشر می گردد.
 دکتر احمدی در نشستی با مهندس ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس یکی از بزرگترین مجموعه شرکت های پتروشیمی خواستار استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بومی منطقه شدند؛ نماینده مجلس در این خصوص گفت : در این جلسه مسائل پتروشیمی هایی که تحت پوشش این هلدینگ هستند مورد تبادل نظر قرار گرفت و برضرورت استفاده از نیروی انسانی توانمند منطقه تاکید شد.

نماینده جنوب استان همچنین در نشستی با معاون درمان وزارت بهداشت و درمان خوستار رفع مشکلات بیمارستان های منطقه شده و اظهار داشت: 
دراین جلسه مشکلات درمان حوزه انتخابیه اعم از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات بیمارستانی، مطرح و از پیشرفت فیزیکی بسیار ناچیز کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی کنگان اظهار نارضایتی شد.
دکتر احمدی در ادامه برضرورت تامین تجهیزات بیمارستانهای کنگان و دیر تاکید کرد.
شایان ذکر است دراین جلسه معاون درمان وزارت بهداشت ودرمان دستورات لازم مبنی برتامین پزشک متخصص بیهوشی و عفونی وهمچنین تامین تجهیزات هردو بیمارستان صادر نمود.در این جلسه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئول تجهیزات بیمارستانی دانشگاه نیز دکتر احمدی را همراهی می کردند.
وی افزود: همچنین نشستی با دکتر بازرگان معاون پارلمانی وزیر نفت و مسئول پروژه های عمرانی مناطق نفت خیز تشکیل شد.
نائب رئیس کمیسیون انرژی ادامه داد : جلسه ای با حضور مدیران عامل پتروشیمی های آپادانا و هنگام تشکیل شد و دراین جلسه گزارشی از روند اجرایی این دو پتروشیمی به ارائه شد و که بر ضرورت به بهره برداری رسیدن آن در زمان تعریف شده تاکید و بر ضرورت بهره مندی از نیروی انسانی منطقه تاکید شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن