بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61244
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 مرداد 99 11:21 ب.ظ

کنگان با کمبود فضای عمومی مواجه است/۱۰۸مصوبه شورا در سه سال اخیر/عملکردشهرداری روبه رشد است

ثلاث-شهرداربندرکنگان بابیان اینکه شهر کنگان با کمبود فضای عمومی مواجه است گفت: اجرای دهکده گردشگری مرجان یک امر خوشایندی جهت مقابله با کمبود فضای عمومی شهر است و افزایش فضا‌های عمومی در شهر به نفع مردم است.


عیسی کرمی در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در تهیه گزارش‌های خبری خود از پیش داوری‌های شخصی خود‌داری و با دید منصفانه به مشکلات نگاه کنند.

رئیس شورای شهرکنگان با بیان اینکه در سه سال اخیر شورای شهر یکصد و ۸ مصوبه داشته است افزود:رسانه‌ها می توانند در ارتقای یک شهرستان موثر باشند لذا خبرنگاران باید در قلم زدن خود بسیار دقت کنند.

وی به اقدامات صورت گرفته در این دوره شورای شهر و شهرداری پرداخت و گفت:باتوجه به شرایط اقتصادی و اعتبارات موجود، این عملکرد نشان دهنده وضعیت رو به رشد شهرداری می‌باشد.

وی به اختلاف سلیقه و نظر مردم و همچنین اعضای شورای شهر گفت: وجود نظرات و افکار مختلف در احداث پروژ‌ه‌های شهر کار را بر شورا و شهرداری سخت‌تر کرده است، دوست داریم از نقطه نظرات شهروندان در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

کرمی بیان کرد: متاسفانه برخی از مردم با نگاه سطحی خود و اظهار نظر‌های غیر تخصصی خود باعث تخریب شورا و شهرداری در بین مردم شده‌اند و این موارد باعث شده تا شورا به جای فکر کردن به مسائل اصلی شهر،گرفتار برخی مسائل حاشیه‌ای باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به مزایده‌های مطرح شده در شهرداری گفت: مزایده‌های زیادی جهت اجرای طرح‌های مختلفی در شورای و شهرداری مطرح شده اما متاسفانه استقبال خوبی نداشته است و اگر شخصی متقاضی باشد استقبال و حمایت می‌کنیم.

کرمی ادامه داد: تلاش می‌شود در توسعه شهر، توسعه متوازن باشد و گاهی در برخی محله‌های سطح شهر کمی تفاوت باشد که این یک امر طبیعی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ثلاث در مورد آسفالت و لکه گیری شهر گفت:به جرأت می‌توان گفت که در این دوره شورا بیشترین آمار آسفالت و لکه گیری در سطح شهر صورت گرفته است.

همچنین به سوال دیگر خبرنگار ثلاث در مورد ایجاد نمایشگاه در سطح شهر برای حفظ آثار هنرمندان عنوان کرد: نمایشگاه حفظ آثار هنرمندان از طرح‌های مدنظر شورا و شهرداری است ولی متاسفانه تا اکنون سرمایه گذاران از این طرح استقبال نکرده‌اند و اگر شخصی متقاضی اجرای این طرح باشد قطعا استقبال می‌کنیم.

شهرداربندر کنگان نیز در این نشست با اشاره به فضای تعاملی و اخلاق مداری رسانه‌های شهرستان گفت: امیدوارم این فضای تعاملی و اخلاق مدارانه ادامه داشته باشد و از زمان حضور بنده در این شهر، کار رسانه‌ای غیر حرفه‌ای از رسانه‌های شهرستان ندیده‌ام‌.

رحیم جمالی بابیان اینکه شهر کنگان با کمبود فضای عمومی مواجه است افزود: اجرای دهکده گردشگری مرجان یک امر خوشایندی جهت مقابله با کمبود فضای عمومی شهر است و افزایش فضا‌های عمومی در شهر به نفع مردم است.

وی گفت: شهرکنگان جای توسعه زیادی دارد ولی متاسفانه باتوجه به شرایط بد مالی شهرداری و گرانی‌های سرسام آور، اکثر طرح‌های مدنظر قابل اجرا نیستند.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن