بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47640
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 اردیبهشت 97 0:47 ق.ظ

حمایت از ورزش همگانی وظیفه شهرداری است، تیم داری خیر/ ۱ میلیارد تومان حقوق ماهانه پرسنل

ثلاث- شهردار کنگان گفت: با تیم داری مستقیم توسط شهرداری موافق نیستم؛ وظیفه شهرداری صرفا توسعه ورزش همگانی است.

 

 

به گزارش ثلاث، بخش هایی از صحبت شهردار کنگان در نشست خبری را در ادامه می خوانید.

راه های درآمدهای شهرداری

شهردار بندر کنگان با اشاره به میزان اعتبارات شهرداری و هزینه های این نهاد در جمع خبرنگاران ابراز داشت : بخش عمده درآمد شهرداری از صدور پروانه ساختمانی و بخش دیگر از ارزش افزوده و عوارض آلایندگی و اعتبارات استانی است که به همه شهرداری های استان اختصاص می باید.

بیش از یک میلیارد تومان حقوق ماهانه پرسنل را می پردازیم

رحیم جمالی گفت: حقوق ماهانه پرسنل اداری، فضای سبز و خدمات شهری شهرداری کنگان به بیش از ۱ میلیارد تومان می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به معضل فاضلاب شهری و آب های سطحی گفت: متولی فاضلاب شهری، شهرداری نیست و ما خواهان اجرای پروژه مدیریت فاضلاب شهری هستیم. در خصوص آبگرفتگی معابر نیز باید طراحی مناسبی با شیب استاندارد جهت هدایت آب های سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی معابر در بارش های غیر قابل کنترل  و سیل آسا تا کنون صورت می گرفت ، انجام گیرد.

جمالی گفت:با توجه به افزایش روز افزون زباله های شهری؛ محل جدیدی به مساحت ۱۰ هکتار را در نظر داریم و در حال رایزنی با منطقه ویژه برای اجرای آن هستیم.

 

مایل به تیم داری هستید؟ سرنوشت فجر شهرداری کنگان چه شد؟

وی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگاران در خصوص حذف تیم فجر شهرداری کنگان گفت: چنین تیمی در شهرداری کنگان ثبت نشده است. با تیم داری توسط شهرداری کنگان موافق نیستم؛ وظیفه شهرداری صرفا توسعه ورزش همگانی است.

وی با ابراز تاسف از آتش سوزی های پی در پی در اسکله بندر کنگان گفت: این اتفاقات ضربه بدی به اقتصاد بندر وارد می کند. بحث آتش سوزی اسکله با اینکه گریبان گیر کل شهر است ولی نیروهای ما نیز برای خاموش کردن آتش سوزی اسکله آموزش ندیده اند و فقط در حوزه شهری فعالیت می کنند و می توانند آتش سوزی های مربوط به ساختمان ها و از این دست را پوشش دهند.

چرا هزینه عوارض ساخت و ساز بالاست؟

شهردار کنگان افزود: اداره بندر باید این اتفاقات را با تدبیری خاص پوشش دهد و ضمن پیشگیری از بروز چنین حوادث تلخی بایستی امکانات و نیروهای زبده ای را برای مهار چنین اتفاقاتی فراهم سازد.

جمالی در خصوص هزینه بالای عوارض ساخت و ساز در بندر کنگان گفت: با توجه به پتانسیل شهر در مقایسه با شهرهای همجوار؛ عوارض اخذ شده از شهروندان غیر عادی نیست.

قطر یک میدان در شرایط استاندارد کمتر از ۳۰ متر نیست

وی در خصوص ابهامات میدان کوزه گری گفت: در حالت استاندارد باید حداقل قطر یک میدان ۳۰ متر باشد تا مانع از بوجود آمدن ترافیک شود. همچنین کانال آبی که از وسط میدان می گذرد در واقع ادامه کانال قبلی است که ما اندکی به آن عمق دادیم و ان را تا ساحل امتداد دادیم.

خبرنگار: محسن صفایی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن