بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10364
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 19 دی 93 7:31 ب.ظ

امام جمعه کنگان؛

مردم استان بوشهر با استقبال باشکوه از رئیس جمهور تقدیر کنند

ثلاث – امام جمعه کنگان گفت: مردم و مسوولان با استقبال با شکوه ازرییس جمهوری از کارهای انجام شده و تلاش های هیات دولت تقدیرکنند.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع پرشور نمازگزاران کنگانی افزود: دولت در دوازدهمین سفر استانی خود به استان بوشهر به توسعه شهرستان کنگان اهتمام بیشتری ورزد.

وی یادآورشد: انتظار جدی مردم شهرستان کنگان از دولت تدبیر و امید ، اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه و عمران شهرها و روستاهای این شهرستان در حوزه های مختلف بعنوان میزبان صنعت است.

وی ضمن تقدیر از تلاش دولت در حوزه بهداشت و تجلیل از اقدامات ارزشمند وزارت بهداشت و درمان در این مدت ، به مسئله بیمارستان اشاره و گفت: در حال حاضر بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزون بر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت جنوب استان را پوشش می دهد که این مهم نیازمند توجه جدی به حوزه سلامت و ارتقای کمی و کیفی امکانات ، پزشکان متخصص و توسعه فضاهای بیمارستانی است.

محمودی گفت: توجه جدی به اسکله تجاری کنگان ، تکمیل و اتمام پروژه کمربندی ، حل مسئله آلایندگی و اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع خطرات زیست محیطی ، پرداخت حق عوارض ناشی از آلایندگی به شهرداریها از دیگر خواسته های مهم مردم از هیات دولت است.

وی بااشاره به مصوبات بر زمین مانده دولت دهم در کنگان گفت: تعهد دولت ها ، تعهد شخص نیست که با رفتن آن شخص نقض شود ، بلکه این تعهد نظام است و انتظار جدی می رود دولت یازدهم تعهدات بر زمین مانده دولت دهم در قبال شهرستان از جمله مصوبه یکهزارو ۶۰ میلیارد ریالی را اجرایی کند.

وی با گرامیداشت هفته وحدت و تقدیر از برگزاری چندین برنامه محوری و ارزشمند در شهرستان کنگان با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گفت: برای حفظ و تحکیم وحدت ، باید مواظب دوعامل مهم درونی و بیرونی یعنی تعصبات و دست تفرقه افکن دشمن باشیم.

نظرات

  1. شکر says:

    باسلام .آگه ریزگردها و بوی گاز اجازه داد زنده بمونیم تا آون موقع ،چشم حتما استقبال پرشوری برای تقدیر از تدبیرهای ایشون انجام میدیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن