بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53512
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 اسفند 97 11:50 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان:

استقبال تاریخی از رئیس جمهور با همت مردم، رسانه ها و مسئولین اتفاق افتاد

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر کنگان جهت تشکر از مردم و مسئولین در جریان سفر ریاست محترم جمهور پیام تشکر صادر کرد.

کنگان در روزی که گذشت شاهد اتفاقی بسیار مهم بود که آن را می‌توان یک پیروزی نامید.

شبکه های خبری ، رسانه ها ، مردم و مسئولین تنها یک نام را بر زبان داشتند و آن نام ، نام زیبای کنگان بود.

بالاخره پس از چندین روز تلاش و پشتکار شبانه روزی مسئولین محترم و بخصوص فرماندار عزیز و دوست داشتنی شهرستان کنگان جناب آقای مهندس نوروزی ، این شهر پذیرای رئیس محترم جمهور بود. روزی تاریخی که ممکن است این اتفاق تا چندین سال آتی دیگر تکرار نشود.

اما براستی چرا و چگونه کنگان انتخاب شد و چگونه فضای لازم جهت ورود و استقبال از ایشان فراهم شد؟

دستاورد این سفر برای مردم شهرستان کنگان چه بود؟ و اگر این اتفاق در شهرستانی دیگر رخ می داد آیا کنگان دستاوردی داشت؟ و آیا بصورت اینچنین کنگان بعنوان قطب اقتصاد ایران معرفی می‌شد ؟ و بسیاری از سوالات دیگر که نه طرح آنها و نه پاسخ به آنها در این فضا قابل ایراد کردن و بحث است …

اما آنچه بعنوان یک شخص و یک شهروند و یک مسئول قابل تفکر و اندیشه است این است که علیرغم فشارهای اقتصادی موجود در کشور این اتفاق بهترین اتفاقی بود که در کنگان رخ داد و مطمئن هستم که تا مدت ها در اذهان مردم ماندگار خواهد شد و خیر و ثواب این سفر شامل حال مردم شریف کنگان خواهد شد که در این شهر زندگی می‌کنند و نه برخی از مسئولین که پس از اتمام خدمت خود این شهر را ترک می‌کنند و چقدر جای خوشحالی است که روی دادن این اتفاق نتیجه تلاش های شبانه روزی مردی دلسوز و خستگی ناپذیر است که این افتخار نصیب ایشان شده است و این شخص فردی نیست جز فرماندار محبوب و دوست داشتنی و تلاشگر شهرستان کنگان که حقیقتا خدمتی ارزنده به این شهرستان کردند.

بعنوان رییس شورای اسلامی شهر کنگان و به نمایندگی از مردم عزیز شهرم و جدای از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی از تمامی زحمات فرماندار محترم و کلیه مسئولینی که همت کردند تا این اتفاق بیفتد کمال تشکر و قدردانی را دارم و از همشهریان خودم بخاطر حضور پرشکوه خود صمیمانه تشکر میکنم و مطمئن هستم که دعاهای خیر مردم کنگان همیشه پشت و پناه شما خواهد بود.

 

ارادتمند شما

 مرتضی منصوری ؛ رئیس شورای اسلامی شهر کنگان

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن