بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64223
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 اسفند 99 12:02 ب.ظ

مرتضی منصوری برای انتخابات شورای شهر کنگان ثبت نام نمی کند

ثلاث- مرتضی منصوری عضو کنونی شورای شهر کنگان گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه مدت مرخصی اینجانب تمام شده است بایستی به محل خدمت خودم برگردم و از آنجایی که به دلیل مشغله کاری امکان حضور تمام وقت در شورای شهر برایم میسر نیست و مغایر با انجام وظایف تعریف شده است تصمیم گرفته ام این فرصت را به افرادی که امکان حضور تمام وقت دارند بسپارم و به همین دلیل ثبت نام نمی نمایم.

 

دکتر مرتضی منصوری عضو کنونی شورای اسلامی کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: پس از اینکه دو دوره افتخار خدمتگزاری به مردم شریف کنگان را در کسوت نمایندگی آنها در شورای شهر داشتم، با توجه به اینکه به لطف حسن نیت مدیریت شرکت پتروشیمی مهر اینجانب اجازه حضور تمام وقت در شورای اسلامی شهر کنگان را در قالب مسئولیت اجتماعی در طول سالیان گذشته داشته ام، در حال حاضر با توجه به اینکه مدت مرخصی اینجانب تمام شده است بایستی به محل خدمت خودم برگردم و از آنجایی که به دلیل مشغله کاری امکان حضور تمام وقت در شورای شهر برایم میسر نیست و مغایر با انجام وظایف تعریف شده است تصمیم گرفته ام این فرصت را به افرادی که امکان حضور تمام وقت دارند بسپارم و به همین دلیل ثبت نام نمی نمایم.

وی افزود: جا دارد از مدیران شرکت پتروشیمی مهر که در این سال ها برای فعالیت بنده در شورای اسلامی شهر کنگان همکاری داشته اند صمیمانه تشکر نمایم.

دکتر منصوری گفت: از مردم خوب و خونگرم کنگان نیز قدردانی می نمایم که در این دو دوره به بنده اعتماد نموده و نهایت همکاری را داشته اند.

مرتضی منصوری در دوره چهارم شورا به مدت یک سال بعنوان رئیس شورای شهرستان و به مدت یکسال بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر کنگان فعالیت نموده است.

  

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن