بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13677
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 22 اسفند 93 7:59 ب.ظ

مهندس یوسفی خبر داد:

تلاش جهت خارج کردن خودروهای فرسوده برای جابجایی کارگران در سطح منطقه ویژه پارس

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پرداخت به‌موقع دستمزدها از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه پارس است.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهدی یوسفی صبح جمعه در دیدار با اعضای خانه کارگر استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی از نقاط بسیار مهم صنعتی است که دارای جامعه کاری گسترده‌ای است و تلاش داریم تا حمایت ویژه‌ای از افراد شاغل در این منطقه داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تعادل بخشی به روابط کارگران و کارفرمایان، اضافه کرد: رعایت دقیق الزامات بهداشت و ایمنی و محیط زیست به عنوان یکی از مهمترین موارد مورد تاکید صنعت نفت است و در صورت عدم توجه به این موضوع، از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به پیگیری جدی در زمینه مسائل و الزامات ایمنی کار در این منطقه، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما حقوق جامعه کارگری منطقه است که پرداخت به موقع دستمزدها به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی همچنین از تلاش برای خارج کردن خودروهای فرسوده برای جابجایی کارگران در سطح منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا با همکاری شرکت‌های پیمانکاری و نیروی انتظامی شاهد استفاده از خودروهای استاندارد و ایمن برای جابجایی کارگران باشیم که از آبان‌ماه اقدامات مهمی در این راستا انجام شده است.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش‌ نیروها اشاره کرد و بیان داشت: به منظور آموزش نیروی جویای کار استان بوشهر، بین شرکت ملی نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یک تفاهم‌نامه امضا شده است.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر نیز به اهمیت و جایگاه ویژه این تشکل اشاره کرد و بیان داشت: بزرگترین تشکل صنفی کشور خانه کارگر است که در پیگیری مسائل مربوط به کارگران تلاش زیادی دارد.

وی با اشاره به عضویت شش هزار نفر در خانه کارگر استان بوشهر، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط مدیریت منطقه ویژه برای رسیدگی به نیازها و رفع مشکلات کارگران صورت گرفته است.

 

 

۱۶۴۲۴_orig

 

نظرات

  1. پرپروک says:

    با سلام … ایشالا که وعده ها عملی بشه و فقط در حد حرف باقی نمونه…

  2. ناشناس says:

    ثلاث خیلی ضعیفه خیلی . اصلا این ثلاث با ثلاث چند ماه قبل قابل مقایسه نیست. کلا سایت رو ببندین اگه تو خبررسانی ضعیفین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن