بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21934
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 مهر 94 12:58 ب.ظ

معاون وزیر کشور در استان بوشهر:

فرمانداران نظم را در شهرستان‌ها حاکم کنند/ لزوم حضور در بین مردم

معاون وزیر کشور گفت: فرمانداران نظم را در شهرستان‌ها حاکم کنند.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی عصر یکشنبه در همایش منطقه‌ای آموزش فرمانداران استان‎های جنوب و جنوب غربی کشور در بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم باید در دستور کار همه مسئولان باشد و شاهد تلاش مضاعف در این زمینه باشیم.

وی به نقش بسیار مهم فرمانداران به عنوان نماینده دولت برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات مردم تلاش و زمینه رضایت‌مندی بیش از پیش مردم فراهم شود.

معاون وزیر کشور خواستار استفاده از نظرات همه اقشار مردم در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها شد و افزود: فرمانداران باید به محرومان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خواستار تلاش برای رونق اقتصادی و رفع رکود در شهرستان‌ها شد و بیان کرد: فرمانداران در نشست‎ها و رسیدگی به امورات مردم باید وقت‌شناس باشند و نظم را در شهرستان‌ها حاکم کنند.

مقیمی همچنین بر لزوم سالم‌سازی محیط، توجه به مشکلات مردم و اجرای طرح‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: توسعه ورزش‌های همگانی در شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین بر لزوم توجه به نشاط سیاسی، اجتماعی و ورزشی تاکید کرد و ادامه داد: باید به سرمایه‌های اجتماعی مردم و جوانان در سطح شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

معاون وزیر کشور به مسئولیت‌های فرمانداران اشاره کرد و افزود: ایجاد امنیت، رفع مشکلات اشتغال، توسعه طرح‌های حوزه سلامت و دانش‌افزایی، توسعه طرح‌های عمران و آبادانی و اجرای برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی از جمله وظایف و مسئولیت‌های فرمانداران است.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: باید همه اقشار مردم در برنامه‌های مختلف دیده شوند و به خواسته‌ها و نیازهای آنها توجه شود.

مقیمی خواستار حضور فرمانداران در میان مردم و توجه به مطالبات و خواسته‌های آنان شد و تاکید کرد: باید برای پست‌های مختلف افراد شایسته شناسایی و به‌کارگیری شوند.

وی افزود: حضور سرزده در مساجد و در بین مردم می‌تواند به فرمانداران برای شناسایی مشکلات و نیازهای مردم کمک کند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن