بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22152
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 مهر 94 11:47 ق.ظ

در سه شهرستان استان بوشهر؛

زیرساخت‌های منطقه پارس ٣ به وسعت ۱۶ هزار هکتار احداث می‌شود

ثلاث- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: زیرساخت‌های منطقه پارس ٣ در محدوده سه شهرستان استان بوشهر به وسعت ۱۶ هزار هکتار احداث می‌شود.

مهندس مهدی یوسفی

مهدی یوسفی ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه منطقه ویژه پارس اشاره کرد و اظهار داشت: احداث زیرساخت‌ها در پارس ۳ یکی از برنامه شرکت ملی نفت است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های منطقه پارس ٣ به وسعت ۱۶ هزار هکتار احداث می‌شود، ادامه داد: این زیرساخت‌ها در محدوده سه شهرستان استان بوشهر ساخته خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به انجام مطالعات تسهیل و تملک اراضی برای این منطقه اشاره کرد و افزود: ایجاد مسیر، فنس‌کشی و راه‌های دسترسی از دیگر برنامه‌های ایجاد زیرساخت‌ها است.

وی به اهمیت تعامل با مسئولان شهرستان‌های این محدوده اشاره کرد و ادامه داد: تعامل و همراهی جامعه محلی نقش بسیار مهمی در ساخت و توسعه زیرساخت‌ها خواهد داشت.

یوسفی به قراداد با یک گروه مشاوره زیر نظر موسسه مطالعات انرژی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مسائل اجتماعی، سند توسعه استان بوشهر به‌ویژه در حوزه پارس سه توسط این گروه مشاوره مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

وی از توسعه میدان‌های مشترک همچون فرزاد A و فرزاد B و اسفندیار در مرحله نخست احداث منطقه پارس ٣ خبر داد و بیان کرد: در صورت تمایل سرمایه‌گذاران، می‌توان برای توسعه میدان‌های مستقل نیز برنامه‌ریزی کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن