بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22398
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 آبان 94 3:49 ب.ظ

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر:

ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان‌های بوشهر تشکیل شد

ثلاث- رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان‌های بوشهر تشکیل شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، علی جمادی ظهر یکشنبه در نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: هفتم اسفندماه امسال انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان بوشهر به منظور نظارت جدی بر اجرای قانون، رصد و بررسی و پایش مسائل و امورات انتخابات تشکیل شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان‌های استان، بیان کرد: فعالیت‌های این ستاد در زمینه رصد امور انتخابات آغاز شده است.

وی ادامه داد: یک شعبه ویژه برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به تخلفات و جرایم انتخاباتی در همه حوزه‌ها و محاکم قضایی استان بوشهر تشکیل و راه‌اندازی شده است و این شعب برای رسیدگی به تخلفات آماده هستند.

جمادی به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در راستای توجیه و آموزش قوانین انتخاباتی قدم بردارند تا شاهد آگاه‌سازی مردم و برگزاری انتخابات قانون‌مند باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر همچنین خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرای برای جلوگیری از امکانات و تجهیزات دولتی توسط کاندیداها شد و گفت: مدیران اهتمام ویژه‌ای برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن