بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30187
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 تیر 95 9:49 ق.ظ

خبر تکمیلی از دستگیری عامل قتل دو شهروند بخش ریز

فردی که با شلیک اسلحه باعث مرگ مرد۵۴ساله و کودک ۸ساله ای در بخش ریز شهرستان جم شده بود شناسایی و دستگیر شد.

0000006660000.jpg

به گزارش ” ثلاث ” به نقل از آینه جم ؛ روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه ای اخبار تکمیلی پیرامون دستگیری قاتل دو فقره قتل در بخش ریز شهرستان جم اعلام کرد.

 در متن اطلاعیه که شامگاه چهارشنبه در اختیار سایت آینه جم قرار گرفت، آمده است:

به دنبال دستگیری فردی به هویت “م، م” عامل تیراندازی و دو فقره قتل در شهرستان جم به اطلاع می رساند متهم حدودا ۳۰ساله و بومی شهرستان جم می باشد، اسلحه کلاش به کار رفته در قتل را با همکاری فردی به هویت”ن، ی” از شهری در استان همجوار تهیه کرده است.

لحظاتی پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اسلحه به کار رفته در قتل را در گودالی نزدیکی روستای”دره بان”ریز کشف کردند.

فروشنده سلاح به هویت “م،ح”نیز دستگیر شد و دربازرسی از منزلش یک قبضه سلاح کلاش و دوقبضه سلاح سوزنی کشف شد.
همچنین در این پرونده مغازه داری که در انتقال پول سلاح از خریدار به فروشنده همکاری داشته دستگیر شده است.
برپایه این گزارش در این پرونده تاکنون ۴ متهم دستگیر شده و ۴قبضه سلاح کشف شده است و متهم اصلی مدعی است در روز حادثه تنها بوده و همدستی نداشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که با شلیک اسلحه باعث مرگ مرد۵۴ساله و کودک ۸ساله ای در بخش ریز شهرستان جم شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدرعباس زاده در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: غروب روز ۱۲ تیرماه دونفر موتورسوار در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند در بخش ریز شهرستان جم با شلیک اسلحه کلاش باعث مرگ مرد ۵۴ساله ای به هویت “ح، یوسفی ” و کودک ۸ ساله ای به هویت “م، زنگی”شدند.
وی افزود:با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم و استان شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
به گفته سردار عباس زاده باانجام تحقیقات میدانی و پلیسی متعدد ۱۸ روز پس از حادثه عامل اصلی قتل به هویت “م، م”شناسایی و دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در مواجه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به قتل علت انرا انتقام جویی و اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرده است.

در شب ۲۶ رمضان، حسین یوسفی شهروند ساکن بخش ریز در زمان خروج از مسجد و در حین سوار شدن به خودرو، هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به مرگ وی شد. همچنین کودکی که در صحنه بود، به دلیل کمانه کردن تیر، مجروح شد و در راه انتقال به بیمارستان درگذشت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن