بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41497
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 10:10 ب.ظ

الماسی طی بیانیه ای مردم را برای حضور پر شور پای صندوق های رای دعوت کرد

ثلاث- سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

میزان رای ملت است (امام خمینی ره)

بار دیگر آزمونی بزرگ پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی است که این مهم با حضور حداکثری مردم در آن، می تواند حماسه‌ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس نمایند.

امروز با قدردانی و تداوم این نظام بابرکت جمهوری اسلامی ایران که ۴دهه خاری در چشمان دشمنان این مرز بوم است با تجلی و اراده ملی مردم کشور علی الخصوص مردم با فرهنگ غیور و فهیم حوزه انتخابیه ام و با مشتی گره کرده به ندای رهبری در روز ٢٩ اردیبهشت ٩۶ لبیک گفته و در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شورا شهر و روستا برای سرنوشت ۴ سال آینده کشور و شهرمان به پای صندق های رای خواهیم رفت.

در روز جمعه همه با هم آینده ۴ساله کشور خود را رقم خواهیم زد و با انتخاب فرد اصلح به دنیا نشان خواهیم داد که همه و همه با هم در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

سکینه الماسی

نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه

٢٨ اردیبهشت ٩۶

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن