بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46815
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 فروردین 97 10:08 ب.ظ

الماسی در گفتگو با ثلاث مطرح کرد:

۱۶۵ نفر کنگانی طی نیم سال دوم نود و شش در پارس ۲ مشغول به کار شدند/ خواسته اصلی ما در سفر هیات دولت، گسترش اسکله کنگان است

ثلاث- نماینده مرددم جنوب استان بوشهر گفت: در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۶ ، از حدود ۳۰۰ نفری که وارد عرصه اشتغال منطقه ۲ پارس کنگان شده اند، ۱۶۵ نفر از آن، شهروند شهرستان کنگان می باشند

سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: اولین و مهمترین خواسته ما در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان کنگان( در سال ۹۷)، توسعه اسکله آن خواهد بود.

وی گفت: بنده به اتفاق فرماندار شهرستان و اعضای محترم شورای شهر کنگان تمام تمرکزمان را روی این کار گذاشته ایم.

 

راه اندازی اتوبوس دریایی کنگان- قطر

نماینده مردم جنوب استان بوشهر عنوان کرد: کنگان در حال حاضر نزدیک ترین بندر به کشور قطر می باشد. در این راستا سرمایه گذاری خوبی در حال شکل گرفتن است.

الماسی افزود: بخشی از رایزنی ها و مراحل اولیه کار نیز توسط سرمایه گذاران جهت راه اندازی اتوبوس دریایی برای مسیر کنگان- قطر انجام شده است.

 

وضعیت اشتغال جوانان کنگانی در پارس ۲

وی در ادامه گفتگو با ثلاث خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۶ ، از حدود ۳۰۰ نفری که وارد عرصه اشتغال منطقه ۲ پارس کنگان شده اند، ۱۶۵ نفر از آن، شهروند شهرستان کنگان می باشند. این امار توسط اداره اشتغال منطقه ویژه پارس ارائه شده و اسامی و اسناد آن نیز موجود است.  این امار خدمت ائمه محترم جمعه نیز ارائه شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن