بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47895
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 3 خرداد 97 11:31 ب.ظ

الماسی در نطق میان دستور مجلس:

ته لنجی، راه امرار معاش ساحل نشینان را به بهانه قاچاق تعطیل نکنید

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر: با قاچاق برخورد شود امری مبارک و لازم است، اما نبای به بهانه مقابله با قاچاق به اندک معیشت و قوت لا یموت بندرنشینان مظلوم آسیب زد و چشم بر قاچاق کلان و سازمان یافته در کشور بست.

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در نشست علنی (چهارشنبه ۲ خرداد) صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات هموطنان گفت: موضوع ته لنجی از موضوعات مهم و حیاتی برای ساحل نشینان استان بوشهر است.

وی افزود: بلاتکلیفی ساحل نشینان در بحت ته لنجی و عدم اقدام مناسب دولت در زمینه سامان دهی آن، بسیاری از ساحل نشینان ما را در امرار معاش با مشکل مواجه نموده است.

الماسی با بیان اینکه با قاچاق برخورد شود امری مبارک و لازم است، ادامه داد: اما نباید به به بهانه مقابله با قاچاق به اندک معیشت و قوت لا یموت بندرنشینان مظلوم آسیب زد و چشم بر قاچاق کلان و سازمان یافته در کشور بست.

نماینده مردم جنوب استان اظهار داشت: از دولت محترم خواسته می شود یکبار برای همیشه تکلیف ته لنجی را حل نماید تا مردم ما بیشتر از این دچار مشکل نشوند./ خانه ملت

 

جنوب استان بوشهر با معضل کمبود و نبود اب مواجه است
عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: بعلت بارشهای نا مناسب، سال آبی جاری تأثیرات خود را از هم اکنون نشان داده است قطعا با شدت گرما جنوب و شرق کشور و موکلانم در جنوب استان بوشهر دچار مشکل در تأمین آب شرب می شوند.

الماسی ادامه داد: هم اکنون به دلیل چالشهای آبی بسیاری از روستاها و برخی شهرها با جیره بندی آب در تمام سال مواجه هستند و در هر چند روز فقط یک یا دو ساعت از نعمت آب بهره مندند که لازم است برای جلوگیری از حادتر شدن موضوع، اعتبارات ویژه ای از سوی وزارت نیرو برای تأمین آب پایدار آب و بهبود خطوط انتقال آبرسانی اختصاص یابد.

 

نظرات

  1. امید says:

    ته لنجی امیدماست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن