بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63641
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 بهمن 99 11:36 ب.ظ

دنبال حل اصولی ته لنجی در جنوب کشور یک بار برای همیشه هستیم

ثلاث- استاندار بوشهر در رابطه با مسئله ته لنجی، گفت: طرحی با هماهنگی همه دستگاه‌ها در دست اقدام است که در صورت تصویب قانونی، این مشکل به صورت اصولی نه تنها در بوشهر بلکه در جنوب کشور حل می‌شود.

عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر شهرستان دیر، اظهار داشت: در طول دهه فجر طرح‌های خوبی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی افزود: امروز در شهرستان دیر ۱۰ پروژه با اعتبار ۳۴۷ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با بیان اینکه یکی از شیرین‌ترین این طرح‌ها افتتاح کارخانه تولید فیلترهای صنعتی در بخش بردخون بود، یادآور شد: همین که امروز یک واحد صنعتی در این منطقه افتتاح شد که تمام دستگاه‌های مورد نیاز آن طراحی داخلی است، موجب افتخار است.

وی ادامه داد: دشمنان نه تنها در حوزه درمان حاضر به دادن دارو به ما نیستند بلکه در حوزه صنعت هم جلوی هم اجازه ورود قطعات مورد نیاز صنایع نفت و گاز را نمی‌دهند.

گراوند خاطرنشان کرد: امروز در بردخون شهرستان دیر و جنوب استان بوشهر با افتتاح کارخانه تولید فیلترهای صنعتی، قطعاتی تولید می‌شود که تولید کننده آن کشورهای آمریکایی بودند و ما از این حیث به خودکفایی رسیدیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی این واحد صنعتی نه تنها صنعت نفت و گاز در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور می‌تواند برای تأمین قطعات مورد نیاز به اینجا مراجعه کنند.

استاندار بوشهر افزود: از آن جایی که بندر دیر به عنوان بزرگترین بندر صیادی کشور شناخته می‌شود، توجه به حوزه شیلات از وظایف ما و ظرفیت‌های خوب دیر است که باید پیگیری شود.

وی در رابطه با مسئله ته لنجی، گفت: طرحی با هماهنگی همه دستگاه‌ها در دست اقدام است که در صورت تصویب قانونی، این مشکل به صورت اصولی نه تنها در بوشهر بلکه در جنوب کشور حل می‌شود.

افتتاح ۴۴ پروژه

در سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیر، پل جاده وفاق با اعتبار اولیه ۵۷ میلیارد تومان، اسکله شناور شیلات با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۶ پروژه صنعتی در شهرک صنعتی دیر با اعتبار ۲۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

همچنین کارخانه تولید فیلترهای صنعتی جهان تجهیز پدیده لوتوس با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و تالار فرهنگ و هنر شهر آبدان با اعتبار هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن