بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61536
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 شهریور 99 5:41 ب.ظ

استانداربوشهر خبر داد

دستورالعمل جدید ته لنجی به سران سه قوه فرستاده می‌شود/لنج‌ها دوبار می‌توانند به سفر بروند

ثلاث-استانداربوشهر گفت: دستورالعمل جدید برای تغییر رویه کالای همراه ملوان یا ته لنجی به سران سه قوه ارسال می‌شود.


عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر امروز در جلسه مقابله با قاچاق کالا و ارز  بیان کرد: موضوع کالای همراه ملوان همراه با مشکلات زیادی در مناطق مرزی روبه‌رو بوده است.

او افزود: به‌تازگی با پیگیری‌های انجام گرفته و همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستورالعمل جدیدی برای بازنگری رویه کالای همراه ملوان تهیه شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: با دستورالعمل جدید و ارائه آن به سران سه قوه در صورت تایید, بخش زیادی از مشکلات ملوانان در حوزه ته‌لنجی برطرف خواهد شد.

گراوند عنوان کرد: مدتی بود که لنج‌داران فقط یک بار در سال مجوز سفر داشتند، اما مقرر شده است که تا پیش از تایید دستورالعمل جدید از سوی سران سه قوه، ملوانان بتوانند دو بار سفر و تخلیه بار در بندرهای کشور داشته باشند.

او گفت: این قانون برای تمام بنادر تجاری استان بوشهر یکسان است و میزان باری که لنج در هر سفر می‌تواند داشته باشد معادل ۳۰ وانت نیسان است.

استاندار بوشهر گفت: در دستورالعمل جدید هم معیشت مرزنشینان در نظر گرفته شده و هم تلاش شده است تا به کالای تولید داخل لطمه‌ای وارد نشود.

گراوند بیان کرد: در این دستورالعمل ملوانان علاوه بر ارسال کالا به سراسر نقاط استان می‌توانند با پرداخت عوارض، کالای ته‌لنجی را به استان‌های دیگر بدون منع قانونی ارسال کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن