بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50813
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 آبان 97 1:04 ق.ظ

در نشست با جمعی از بازاریان کنگان مطرح شد:

الماسی: اسکه کنگان به زودی با استفاده از اعتبارات نفت کلنگ زنی می شود

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر: کلنگ اسکه بزرگ کنگان را به زودی با استفاده از اعتبارات شرکت نفت خواهیم زد. هم اکنون نامه احداث این اسکله در دفتر آقای نوبخت است و بعد از تعطیلات ان شاالله تایید آن را خواهیم گرفت.

به گزارش ثلاث، سرکار خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در نشست با جمعی از بازاریان کنگان گفت: در رابطه با خریدهای شرکت های نفت و گاز، هفته گذشته در تهران با مهندس فرهنگ جلسه داشتم و ایشان مدعی شده اند که ۷۰ درصد خریدهای مورد نیاز خود را در منطقه انجام می دهند اما مجددا بخاطر مطالبه شما پیگیری می کنم.

وی عنوان کرد: بنده به طور متوسط هر ۲۵ روز یکبار، یک مدیر کشوری را به منطقه آورده ام و از آنها امتیازاتی برای منطقه گرفته ام.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر افزود: کلنگ اسکه بزرگ کنگان را به زودی با استفاده از اعتبارات شرکت نفت خواهیم زد. هم اکنون نامه احداث این اسکله در دفتر آقای نوبخت است و بعد از تعطیلات ان شاالله تایید آن را خواهیم گرفت.

الماسی گفت: لایحه سامان دادن ته لنجی را به مجلس بردیم و به همراه مسائل کولبران آن را مطرح کردیم اما متاسفانه مجلس این قانون را تصویب نکرد، مجددا در سال آینده لایحه بهتری آماده خواهیم کرد و ان شاالله آن را تصویب می کنیم.

وی اظهار داشت: در رابطه با نیروی انسانی توانمند و به کارگیری آنها، شما هر نیروی توانمندی در شهرستان کنگان معرفی کنید، مطمئنا برای خدمت به مردم جنوب استان مورد حمایت بنده است.

 

عمده مسائل و مطالبات مطرح شده توسط بازاریان حاضر در نشست با نماینده مردم جنوب استان بوشهر به شرح زیل می باشد:

 

شرکت های حاضر در منطقه علی رغم جمعیت بالا و مسائلی که به شهرستان وارد کرده اند، خریدهای خود را از فروشگاه های استان های دیگر می کنند و سودی برای بازار داخلی ندارد.

قیمت املاک و پروانه ساخت در کنگان بالاست و این موجب فرار سرمایه ها از کنگان می شود.

بازاریان کنگان اجناس را احتکار نمی کنند بلکه مشتری برای فروش اجناس ندارند.

با توجه به رود بازار و تورم موجود که باعث کاهش شدید قدرت خرید مردم شده است، اداره مالیات و دارایی نیز فشار زیادی به بازاریان آورده و مالیات بسیار زیادی از کسبه می گیرد.

اسکله کنگان تمام بازار شهر را تحت الشعاع قرار می دهد، به همین جهت ما باید بزرگترین اسکله استان یا حتی کشور را داشته باشیم.

زندگی بخش قابل توجهی از مردم کنگان به ته لنجی وابسته است. مردم این شهر خواستار سامان یافتن قانون ته لنجی هستند تا بتوانند اجناس خود را با ارز مصوب دولتی و با خیال راحت وارد کنند.

 

.

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن