بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61492
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 شهریور 99 9:33 ب.ظ

حقوق مرزنشینان و ملوانان نباید فراموش شود

ثلاث-نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: در ارتباط با ته‌لنجی بطور اساسی چاره اندیشی شود و حقوق مردم ساحلی بخصوص مرزنشینان و ملوانان واقعی نباید فراموش شود.


غلامحسین کرمی بعدازظهر امروز در دیدار با سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ضمن تشکر از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج  آمادگی خود را در همه زمینه ها با آن مجموعه ارزشی و انقلابی و رفع مشکلات مردم اعلام کرد و اظهار داشت: با ملاقاتی که با  مقامات کشوری صورت گرفت اعتباراتی که در سال‌های گذشته در حد کاغذ مانده بوده عملیاتی شد و با توجه به وضعیت کنونی، اولویت اصلی خود را  معیشت مردم استان و منطقه دانسته‌ام. 

نماینده مردم دشتی و تنگستان اضافه کرد: در ارتباط با ته‌لنجی بطور اساسی چاره اندیشی شود و حقوق مردم ساحلی بخصوص مرزنشینان و ملوانان واقعی نباید فراموش شود.  

وی فضای مجلس را ارزشی و انقلابی دانست و گفت: نمایندگان نیز به تبعیت از  مقام معظم رهبری اولویت اصلی خود را  بحث اقتصادی و فرهنگی قرار داده‌اند.

سردار رزمجو نیز در این جلسه خواستار همین روابط اجتماعی نماینده با مردم شد و گفت: اولویت اشتغال در  پتروشیمی‌ها  و پارس جنوبی با نیروهای بومی استان بوشهری است و با این همه صنایع دراستان موضوع اشتغال در استان بوشهر قابل حل می باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در راستای معیشت مردم تعاونی مرزنشینان باید احیا شود./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن