بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65850
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 3 مهر 00 0:41 ق.ظ

تبلور »ما مقتدریم« در آستانه هفته دفاع مقدس شهرستان کنگان

ثلاث- فرمانده سپاه شهرستان کنگان در نشست با خبرنگاران افزود:دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است، دشمنان میدان جنگ را عوض کردند و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل نمودند، در جنگ روانی دشمنان تمام توان به میدان آورده اند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  فضای مجازی سپاه شهرستان کنگان؛ سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل تاجیک، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شهرستان کنگان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده معظم شهداء متبلور می شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی نظیر است، امام راحل در ادوار جنگ تاکید می کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین(ع) است.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان در نشست با خبرنگاران افزود:دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است، دشمنان میدان جنگ را عوض کردند و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل نمودند، در جنگ روانی دشمنان تمام توان به میدان آورده اند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان در ادامه از اقتدار انقلاب جمهوری اسلامی ایران گفت و افزود: ملت ایران با افتخار در میدان است وبا همت مردم  ۴۲ سال انقلاب را با اقتدار پیش برده ایم، ضروری است همه ما فرهنگ خداباوری، خدامحوری و ولایت شناسی را حفظ، پرورش و در سراسر جامعه توسعه دهیم.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل تاجیک محوریت برنامه های دفاع مقدس را تشریح نمود و افزود: ما مقتدریم محوریت برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد، با توجه پیشگیری از شیوع کرونا برنامه ها با تلفیقی از فضای مجازی و تعداد محدود مطابق با دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد، ۷۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان در پایان جزئیات برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح نمود و افزود: تجلیل از ۲۰۰ رزمنده دفاع مقدس، عطرافشانی شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، رزمایش جهادگران خدمت، رزمایش توزیع ۱۰۰۰ بسته نوشت افزار، رژه خودرویی، شامگاه یاد یاران، رزمایش گشت رضویون، نواختن زنگ ایثار و بازگشایی مدارس، اعزام اکیپ پزشکی و تجلیل از مدافعان سلامت، اولین یادواره شهدای برگزار می گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. عبداله says:

    پیشنهاد میکنم درهفته دفاع مقدس بیادهرشهید یک نهالی درشهر بکاریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن