بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48195
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 اردیبهشت 97 7:35 ب.ظ

نایب قهرمانی تیم شنا کارکنان پتروشیمی جم

ثلاث- تیم شنا پتروشیمی جم موفق شد در بین ۷ شرکت پتروشیمی منطقه پارس به مقام دوم جام رمضان دست یابد و سه مدال رنگارنگ انفرادی را از آن خود کند.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، مسابقات شنا جام رمضان شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس دیروز بعد از ظهر به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار گردید.
در این رقابت‌ها بیش از ۵۲ شناگر از ۷ شرکت پتروشیمی منطقه در ۲ رشته‌ی ورزشی کرال سینه و قورباغه به مصاف هم رفتند که تیم پتروشیمی جم با ۸ ورزشکار در ۴ رده سنی در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب مقام دوم تیمی و سه مدال انفرادی شد.
تیم شنا پتروشیمی جم را مهدی صادق زاده، فرهاد مولایی، محمد دیانت، اردوان صادقی پور، عباس فولادوند، آرش فرخی زاده، حمید مشفقی، حسین فلاح به مربیگری مهدی صادق زاده و سرپرستی محمد دیانت تشکیل می‌دادند.
مهدی صادق زاده در شنای کرال‌سینه رده سنی ۳۵-۳۱ موفق به کسب مدال طلا، آرش فرخی زاده در شنای قورباغه رده سنی زیر ۳۰ سال موفق به کسب مدال نقره، فرهاد مولایی در شنای کرال‌سینه رده ۴۶-۴۱ سال موفق به کسب مدال برنز شدند و اردوان صادقی پور، محمد دیانت، عباس فولادوند و حسین فلاح نیز به ترتیب موفق مقام چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن