بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48420
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 8 تیر 97 3:32 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان

راه گذر از مشکلات اقتصادی ، تحقق اقتصاد مقاومتی است

ثلاث- امام جمعه موقت کنگان گفت: راه گذر از مشکلات اقتصادی ، تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: راه و علاج مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است انجام دستورات رهبر معظم انقلاب بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات اقتصادی نیست و همه کسانی که توان و ظرفیتی در این راستا دارند آستین همت را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی بالا بزنند.

خطیب جمعه گفت: امروز ما در جبهه جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و همه دلسوزان نظام با اطاعت از ولی فقیه زمان و رهبری معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به منویات معظم له نظام و مردم را دراین جنگ بزرگ یاری کنند.

وی ایمان به خدا ، صبر و مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی و امید به آینده را راه نصرت و پیروزی دانست و با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس تابلویی از این همه حماسه بود اظهار نمود: امروز دشمن می داند که از لحاظ نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد و لذا با حربه جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد میدان کارزار شده که همه باید با بصیرت و هوشیاری و ایثار و مقاومت نقشه دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت اختلاف به بهانه های مختلف و تخریب و اهانت و انتقام گیری و تسویه حساب شخصی و حزبی و جناحی را آفتی برای کشور دانست و گفت: دامن زدن به اختلافات و دو قطبی کردن کشور خلاف منویات و توصیه های رهبری و کمک به دشمن است.

حیدری در بخش دیگر با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه رژیم ظالم آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: امروز برای همه دنیا ثابت شده که آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر و بزرگترین دشمن بشریت و آزادی است.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به هفته مواد مخدر ، اعتیاد را یکی از بلایای خانمان سوز و یکی از معضلات بزرگ اجتماعی دانست و خاطر نشان ساخت: همه مردم و مسئولان بویژه خانواده ها و مراکز علمی و آموزشی و دانشگاهی با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی اجازه ندهند نسل جوان گرفتار این بلای بزرگ که کیان خانواده و اجتماع را به مخاطره انداخته شوند.

گرامیداشت و تجلیل از شخصیت حضرت حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) و حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) و تجلیل از شهید محراب آیت الله صدوقی و علامه امینی (ره) از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود.  / ابوذر حسین پور

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    باسلام ازامام جمعه محترم درخواست میکنیم که یه سری به ۵شنبه بازار کنگان بزنندواوضاع آنرا مشاهده کنند(حدودساعت ۲۰به بعد)*چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.*

  2. ناشناس says:

    ازمتولیان امر فرهنگی واجتماعی خواستاریم به نابه هنجاریهاری پنجشنبه بازار کنگان بپردازند،بی حجابی وفسادبیداد میکند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن