بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49473
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 مرداد 97 7:26 ب.ظ

امام جمعه عسلویه :

رفع آلودگی ها بزرگترین خدمت به مردم عسلویه / ائمه جمعه نباید در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشند

ثلاث – امام جمعه عسلویه در جمع خبرنگاران : اهتمام اینجانب این است که حداقل سالی یک یا دو بار در خدمت خبرنگاران باشم. شما خبرنگاران کار گرانقدری انجام می دهید و بنده هیچ نگاه منفی را نسبت به خبرنگاران نمی پذیرم .

به گزارش خبرنگار ثلاث امام جمعه شهرستان عسلویه در نشست با خبرنگاران جنوب استان با تبریک روز خبرنگار و سپاس از تلاش طاقت فرسای خبرنگاران اظهار داشت: اهتمام اینجانب این است که حداقل سالی یک یا دو بار در خدمت خبرنگاران باشم. شما خبرنگاران کار گرانقدری انجام می دهید و بنده هیچ نگاه منفی را نسبت به خبرنگاران نمی پذیرم .
حجت الاسلام هاشمی نژاد : به چیزی که اعتقاد دارید عمل کنید و آن را بدون ترس بیان کنید.

وی در خصوص هدف از تشکیل این جلسه اظهار داشت: اول و آخر اهتمام بنده احترام به وجود یکایک شما عزیزان است.
وی همچنین به بعضی سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: بیکاری جوانان از ابتدا دغدغه جدی ما بوده و هست.
وی با اشاره به اینکه اولویت اشتغال در منطقه با جوانان شهرستان عسلویه و استان است، گفت : مخالف اشتغال جوانان دیگر استانها نیستیم و ایرانی اگر بخواهد می تواند مسئله اشتغال را حل کند.
هاشمی نژاد در خصوص سوال خبرنگاران در مورد آلودگی نیز افزود: به مسئولین گفته ایم بزرگترین خدمتی که می شود به مردم عسلویه کنید، برداشتن و رفع آلودگی از این شهرستان است . آلودگی و اشتغال جزء مطالبات بزرگ مردم جنوب استان است.
هاشمی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ثلاث در حوزه وحدت خاطر نشان کرد: در بحث وحدت، نگاه من نگاه مقام معظم رهبری است و هر کسی که کمترین خدشه را در زمینه وحدت ایجاد کند خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کند و ما کوتاه نمی آییم و با جلسه های مفصل و نشست هایی که با امام جمعه محترم اهل سنت داریم احترام و عظمت را برای همه می خواهیم و هیچ چیز را با منافع مردم عوض نمی کنیم .
وی در ادامه بیان داشت: ائمه جمعه نباید در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشند و من آن را صحیح نمی دانم ولی توصیه و تذکر را صحیح می دانم.
هاشمی نژاد در خصوص برخی جابجایی ها گفت: حرمت ها نباید شکسته شود و حفظ آبروی افراد برای ما مهم است اگر کسی خطا کرده باید اخراج و مجازات شود. اخراج و جابجایی کافی نیست کسی که در ذاتش و در رویه اش خطاکاری است هر جا برود تکرار می کند اما آبروی افراد تا جایی که آبروی خودشان را نبرند باید حفظ شود.
هاشمی نژاد در پایان اظهار داشت: برای من در این شهرستان دو مقوله ی وحدت و امنیت بسیار مهم و منافع آن برای کل کشور است .

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن