بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50724
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 آبان 97 1:13 ق.ظ

همایش مشترک ورزش های هوایی استان بوشهر در ساحل بنک برگزار شد

ثلاث- همایش مشترک کمیته های ورزش های هوایی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی همزمان با افتتاحیه باشگاه ورزش های هوایی سیمرغ کنگان در پارک ساحلی شهر بنک برگزار شد.

به گزارش ثلاث، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، هیات های ورزش های هوایی سراسر استان، همایشی از توانمندی خود را درشهرستان کنگان( ساحل شهر بنک) برگزار کردند.

 

 

محمد مهدی عبدالهی مسئول کمیته هیات ورزش های هوایی شهرستان کنگان در خصوص برگزاری همایش بعد از ظهر امروز به خبرنگار ثلاث گفت: برای برگزاری همایش امروز با تمام کمیته های ورزش های هوایی استان هماهنگی لازم را از قبل انجام داده بودیم که دوستان قبول زحمت نمودند و تشریف آوردند.

وی افزود: هیات های ورزش های هوایی شرکت کننده در این همایش از اهرم، برازجان، گناوه، بوشهر شرکت داشتند.  همچنین جناب آقای محمد جعفر آبادی، مسول هیات ورزش های هوایی استان بوشهر نیز مهمان ویژه این همایش بود.

عبدالهی اظهار داشت: در این همایش ورزش های هوایی نظیر پاراگلایدر، پارا موتور، پاراتراک اجرای نمایش نمودند.

وی عنوان کرد: این همایش به میزبانی باشگاه هوایی سیمرغ کنگان برگزار شد.

عبدالهی گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی هرچه بیشتر مردم با این ورزش فوق العاده مهیچ، پر نشاط و مفرح است. باشگاه هوایی سیمرغ کنگان آماده آموزش به تمامی علاقه مندان اعم از زن و مرد در رشته های موجود خود می باشد.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی برای افرادی که دنبال تفاوت و هیجان بالاتری نسبت به سایر ورزش ها هستند، می باشد و لذا پیشنهاد ما به علاقه مندانی که مایلند هیجان های فوق العاده و جدید را تجربه کنند این است که حتما وارد این رشته ورزشی بشوند و برای خود خاطرات و تصاویر فراموش نشدنی بسازند.

 

گفتنی است خانم زینب زریابی موسس باشگاه هوایی سیمرغ کنگان می باشد.

قابل ذکر است که مهندس زیبا، بخشدار مرکزی کنگان، جعفری کارشناس و سرکار خانم حاجی زاده مسول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز از نزدیک شاهد برگزاری این همایش مهیج بودند.

 

.

.

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام برای عضویت در این باشگاه از چه طریق باید اقدام کرد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن