بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51306
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 آذر 97 3:55 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان:

دنیای استکبار در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

ثلاث- امام جمعه موقت کنگان گفت: آمریکای جنایتکار ، صهیونیست ها و سعودی های کودک کش ، انگلیس خبیث و دست نشانده های آنان در حال زوال اند و قطعا نابودی باطل، وعده حقیقتی قرآن است که محقق خواهد شد.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران این شهر ، نابودی باطل را وعده و حقیقتی قرآنی دانست و افزود: آمریکای جنایتکار ، صهیونیست ها و سعودی های کودک کش ، انگلیس خبیث و دست نشانده های آنان در حال زوال اند.

وی بیان کرد: شکست صهیونیست ها و حامیان غربی و عربی اش در برابر مقاومت در ادوار متعدد نوید بخش تحقق وعده الهی است و در آینده ای نزدیک زمین از لوث این جرثومه های فساد پاک خواهد شد.

امام جمعه موقت انقلاب اسلامی ایران را وعده الهی جاء الحق دانست و بیان داشت: این نهال روز به روز پرثمر تر و تنومند تر می شود.

وی دلبستگی به آمریکا را یک اشتباه بزرگ و ساد لوحی دانست و خاطر نشان ساخت: دل سپردن به آمریکای در حال زوال حماقت و سادگی است.

حیدری با گرامیداشت و تجلیل از شخصیت والای شیخ مفید گفت: شیخ مفید به تعبیر رهبری ، زمان شناس و مبارزی نستوه در مقابل جریان انحرافی بود.

خطیب جمعه با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس بیان کرد: مبارزه و ایستادگی در برابر قراردادهایی که منفعت استکبار را در پی داشت یکی از کارهای بزرگ این مرد الهی بود.

وی افزود: امروز نمایندگان ما باید به این شهید بزرگ و مجاهد نستوه و دلسوز و مردمی اقتدا کنند.

حیدری در پایان با نکوداشت یاد و خاطره شهید مبارزه با استعمار میرزا کوچک خان جنگلی از مبارزات آن مرد بزرگ و شهید دفاع از وطن تجلیل کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن