بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5139
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 مهر 93 1:11 ق.ظ

امروز هر تلاشی برای اعتلای اسلام ، قرآن و انقلاب و ارزشها مصداق جهاد است

عضو شورای عالی استانها و رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت:اگر جبهه دیروز مکان جهاد بود امروز هر تلاشی برای اعتلای اسلام ، قرآن و انقلاب و ارزشها مصداق جهاد است. ثلاث- طاها دشتی مطلق در آیین تجلیل از نیروهای آتش نشانی شهرداری بندر کنگان ، با تقدیر از آتش نشانها گفت:ایثار و فداکاری نیروهای […]

عضو شورای عالی استانها و رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت:اگر جبهه دیروز مکان جهاد بود امروز هر تلاشی برای اعتلای اسلام ، قرآن و انقلاب و ارزشها مصداق جهاد است.

ثلاث- طاها دشتی مطلق در آیین تجلیل از نیروهای آتش نشانی شهرداری بندر کنگان ، با تقدیر از آتش نشانها گفت:ایثار و فداکاری نیروهای آتش نشانی به نوعی تداعی کننده ، ایثار رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس است.

رییس شورای اسلامی شهر کنگان نیز گفت:مقاومت ، ایستادگی در برابر دشمن ، خوداتکایی و.. از برکات و دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

اکبر پاریابی در بخش دیگر ضمن تجلیل از نیروهای خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری کنگان گفت:به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قریب ۱۵۰ نفر ضمن شرکت در کلاسهای تئوری و عملی آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی در آزمون آتش نشانی شرکت که به قبول شدگان مدرک لازم اعطا می شود.

وی همچنین از برگزاری کلاسهای آموزش امداد و نجات با همکاری هلال احمر در آینده نزدیک خبر داد.

پاریابی با تشریح برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت:مجهز شدن به علوم و تجهیزات علمی روز و گذر از مرحله سنتی به صنعتی و علمی از مهمترین برنامه های شهرداری و شورا در واحد ایمنی و خدمات آتش نشانی خواهد بود./ ابوذر حسین پور

IMG_0115

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن