بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45728
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 24 دی 96 7:26 ب.ظ

دشتی مطلق در نشست با استاندار مطرح کرد:

ظرفیت های شهرستان کنگان برای سرمایه گذاری و جذب توریست کم نظیر است

ثلاث- دکتر طاها دشتی مطلق در نشست استاندار با اعضاء شورای اسلامی استان بوشهر گفت: ظرفیت های شهرستان کنگان برای سرمایه گذاری و جذب توریست، کم نظیر است.

به گزارش ثلاث؛ ۲۳ دی ماه ۹۶  نشست استاندار با اعضا شورای اسلامی استان در بوشهر برگزار گردید.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این نشست اظهار داشت: در قانون توجه ویژه به شوراها شده است و ما هم در برنامه ریزی‌های خود به این امر توجه داریم.

استانداربوشهر تصریح کرد: یکی از وظایف شوراها، توجه به نقش نظارتی شوراهاست که ضرورت دارد به این امر توجه ویژه کنند.

گراوند با بیان اینکه انتظار داریم شوراها بالنده تر و باتجربه‌تر عمل کنند، خاطرنشان کرد: شوراها جایگاه ویژه و مهمی دارند و با توجه به اینکه چندین دوره از شوراها می گذرد انتظار داریم وظایف خود را با تجربه بیشتر انجام دهند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای استان پس از ارائه دیدگاه های کلان خود در خصوص استان به برخی از مسایل و مشکلات شهرستان های خود پرداختند.

دراین نشست توسط دکتر دشتی مطلق با تاکید بر توسعه شهرستان کنگان،  توجه به گردشگری ساحلی و گردشگری روستایی؛ توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه جذب توریست مثل ساخت هتل ،خط کشتیرانی؛ سرمایه گذاری مشترک در حوزه خلیج فارس با کشورهای قطر وعمان آماده نمودن زیر ساخت لازم جهت کمپ تمرینی تیمهای فوتبال جهت جام جهانی قطر ٢٠٢٢با توجه به شباهت اب و هوایی قطر با بنادر استان؛ خط راه اهن بوشهر و درامد پایدار و اشتغال پایدار و تسهیلات ویژه بابت روستاییان و عشائر را نیز مورد تاکید قرار داد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن