بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53362
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 6:51 ب.ظ

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید قنبری در بیدخون :

شهید قنبری از شهدای فرهنگی و مایه افتخار این منطقه است

ثلاث – سید محمد بطحائی صبح جمعه در دیدار با خانواده شهید فرهنگی قنبر قنبری در عسلویه اظهار داشت: امروز که روز جمعه است و اول ماه رجب است این توفیق نصیب ما شد که خدمت خانواده محترم شهید قنبری برسیم.

به گزارش ثلاث ، سید محمد بطحائی صبح جمعه در دیدار با خانواده شهید فرهنگی، قنبر قنبری در عسلویه اظهار داشت: امروز که روز جمعه است و اول ماه رجب است این توفیق نصیب ما شد که خدمت خانواده محترم شهید قنبری برسیم.

وی اضافه کرد: شهید قنبری یک از چهار هزار شهید فرهنگی کشور است این شهدا مایه افتخار برای همه هستند. شهدای فرهنگی برای خانواده آموزش و پرورش افتخاری مضاعف هستند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وقتی که ما مسائل و مشکلات فراروی کشور را می‌بینیم و وقتی شرایط کشور و دشمنی‌های بسیار خصمانه را می‌بینیم به این باور می‌رسیم که آن چیزی که گره‌ها را باز می‌کند و مسیر را هموار می‌کند دعای شهدا است و نه کارهای مسئولان است.

وی افزود: شهید قنبری شهید فرهنگی این منطقه است و مایه افتخار این منطقه است و به ویژه که این شهید فارغ‌التحصیل تربیت‌معلم بوده است و از ابتدا مسیر خود را در مسیر تعلیم و تربیت انتخاب کرده بود./ چریف

عکس: سعید انیژ

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن