بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63256
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 دی 99 7:58 ب.ظ

مدیر آموزش و پرورش کنگان:

کمک صنعت به مدارس جنوب استان بوشهر قانونی تصویب شود

ثلاث-مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: کمک های منطقه ویژه انرژی پارس به آموزش پرورش چهار شهرستان جنوبی (کنگان، دیر جم و عسلویه و بخش بردخون) به صورت قانونمند تصویب شود تا نگرانی و دغدغه این کمک ها نباشد.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش،امین محمد داد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در نشست هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهرستانها و مناطق پیرامونی صنعت نفت بیشترین آسیب ها را از همجواری با مجموعه عظیم نفت، گاز و پتروشیمی می بینند.

محمد داد افزود: بیشترین درآمد های کشور از منطقه ما به دلیل وجود فاز های پالایشگاهی و تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی می باشد و این امر ما را متوقع ساخته تا بهترین مدرسه ها داشته باشیم.

امین محمد داد مدیر آموزش و پرورش در این نشست، پیشنهاد داد تا کمک های منطقه ویژه انرژی پارس آموزش پرورش چهار شهرستان جنوبی (کنگان، دیر جم و عسلویه و بخش بردخون) به صورت قانونمند تصویب شود تا نگرانی و دغدغه این کمک ها نباشد.

حسین درتاج معاونت آموزش اداره کل آموزش و پرورش در این نشست گفت: نزدیک یک دهه است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با توجه به مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد با برگزاری کلاسهای علمی و تقویت بنیه علمی و کلاس های کنکور با استفاده از اساتید به یاری دانش آموزان چهار شهرستان منطقه ی جنوبی شتافته است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تاریخچه کمکهای سازمان منطقه ویژه به سال های ۹۳ و ۹۴ برمیگردد گفت: عسلویه و کنگان از اولین شهرستانهایی بودند که از این امتیاز استفاده می کردند.

وی افزود:توافق‌نامه‌ای که برای سال تحصیلی ۹۹ و ۴۰۰ با سازمان منطقه ویژه روژه اقتصادی انرژی پارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با نظارت در طرح های عمرانی اختصاص یافته برای ۶ فعالیت اجتماعی آموزشی است که عبارتند از:
آموزش معلمان ابتدایی

آموزش معلمان متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای

خرید و تحویل بسته های علمی آموزشی ویژه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)

کلاسهای تربیت مدرس کنکور و جمع بندی کلاس های کنکور برای این چهار شهرستان و بخش بردخون

وی ابراز امیدواری کرد:با جمع‌بندی نظرات مدیران آموزش و پرورش منطقه جنوبی استان بوشهر در نشست با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فعالیت های آموزشی آغاز گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن