بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62519
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 آبان 99 10:09 ق.ظ

مدیرکل آموزش و پرروش بوشهر:

معلمان حق‌التدریسی بوشهر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

ثلاث-مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه معلمان حق‌التدریس این استان در سه مرحله امسال و ابتدای سال ۱۴۰۰ با فراگیری آموزش‌های لازم در دانشگاه فرهنگیان در این اداره کل جذب می‌شوند.


علیمراد کرمی روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان افزود: در آذر ماه امسال ۳۰ درصد از معلمان حق‌التدریسی مربوط به سال‌های گذشته در این استان برای فراگیری آموزش‌های لازم به دانشگاه فرهنگیان معرفی و ۳۰ درصد در بهمن سال‌جاری و مابقی نیز درابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شوند، طوریکه همه حق‌التدریسی‌های این استان تا پایان دولت دوازدهم جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی در باره آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان در استان بوشهر اظهارداشت: هم اکنون ۸۵ درصد دانش آموزان این استان در شبکه شاد فعال هستند و ۱۵ درصد دیگر نیز به دلیل نداشتن وسایل سخت افزاری نظیر تبلت و موبایل هوشمند و یا نبود زیرساخت‌های اینترنتی مشکل دارند که در تلاش هستیم تا از طریق خیران و نهادهای حمایتی هر چه سریعتر تبلت و گوشی هوشمند دراختیار این عده قرار گیرد.
کرمی ضمن تاکید بر ارتقای آموزش و پرورش دشتستان در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم راه‌اندازی و استقرار دانشگاه فرهنگیان دراین شهرستان است که در حال رایزنی با وزارتخانه در این زمینه هستیم و امیدواریم با توجه به وجود زیرساخت های لازم این دانشگاه هرچه زودتر فعال شود.

مدیرکل آموزش و پرروش استان بوشهرگفت: هم‌اکنون ۱۱ پروژه آموزشی در دشتستان در ساخت است و ۳۴ فضای آموزشی تخریبی نیز در این شهرستان وجود دارد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن