بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61572
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 شهریور 99 6:43 ب.ظ

۵۷۰ نفر در آموزش و‌ پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند

ثلاث-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر گفت: ۵۷۰ نفر در آموزش و‌ پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند.


عبدالرضا بندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آگهی آزمون وزارت آمورش و پرورش برای تأمین نیروی انسانی در ماه جاری منتشر می‌شود، اظهار داشت: برای این آزمون مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در استان بوشهر دریافت شده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۱۶۰ نفر بازمانده از استخدام سال قبل و ۴۱۰ نفر براساس مجوز جدید هستند که پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه جذب می‌شوند.

بندری با بیان اینکه در این آزمون، فقط افراد بومی جذب می‌شوند، گفت: در دوره ابتدایی ۲۶۶ نفر، متوسطه اول و دوم ۱۱۵ نفر، پرورشی و مشاوره ۸۱ نفر، مراقب سلامت ۸ نفر، آموزگار و دبیرتربیت بدنی ۲۵ نفر، استثنایی ۱۶ نفر و فنی‌حرفه ای‌ و کاردانش ۵۹ نفر نیروی آموزشی جدید استخدام می‌شوند.

وی با اشاره به جذب افراد در ۳۲ کد رشته افزود: بر پایه مجوز استخدامی امسال، شهرستان عسلویه با ۵۵ نفر و بردخون با ۱۵ نفربه ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد استخدام می‌باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در پایان با بیان اینکه در دوره ابتدایی، جذب آموزگار براساس نیاز مناطق تعریف شده نه براساس جنسیت، خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها در مجموع ۹۱ نفر خانم و ۲۱۳ نفر آقا استخدام می‌شوند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن