بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63300
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 دی 99 8:27 ب.ظ

۵۳۲ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جذب می‌شوند

ثلاث-مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جذب ۵۳۲ نفر از محل مجوزهای استخدامی جدید در این دانشگاه خبر داد.

 

عبدالرضا محبوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه تعداد ۵۳۲ نفر را در ۳۷ رشته شغلی استخدام می‌کند تا با جذب این تعداد نیروهای متخصص و تازه نفس یاری‌گر سربازان خط مقدم جبهه سلامت باشند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های جدید آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۲۱ دی‌ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده است گفت: نزدیک یک سال است با شیوع بیماری منحوس کرونا خواب آرام از چشمان سربازان خط مقدم جبهه سلامت رخت بربسته است.

محبوبی با بیان اینکه ثبت‌نام این آزمون از روز ۱۵ الی ۲۱ دی‌ماه آغازشده که داوطلبان می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی:Www.SanJesh.Org مراجعه و ثبت‌نام کنند که احتمال دارد این مهلت تمدید شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های جدید که اعلام خواهند شد داوطلبان می‌توانند رشته شغلی و محلی انتخابی خود را با توجه به ظرفیت هر رشته محل جدید اصلاح نمایند.

محبوبی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Www.SanJesh.Org قرار خواهد گرفت.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون در روز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه در حوزه امتحانی که در کارت ورود به جلسه مشخص‌شده برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان نهایی در اسرع وقت شروع به کار خواهند کرد.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن