بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51528
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 آذر 97 4:07 ب.ظ

در انتخابات دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها؛

طاها دشتی مطلق از کنگان، سخنگوی شورای عالی استانها شد

ثلاث- ثلاث- یک کنگانی (دکتر طاها دشتی مطلق) عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای عالی استانها در کشور شد .

 

 

به گزارش ثلاث، در پی برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای عالی استانها در تهران ، طاها دشتی مطلق نماینده استان بوشهر علاوه بر انتخاب بعنوان عضو هیات رئیسه ، سخنگوی شورای عالی استانها نیز شد.

وی در مصاحبه با خبرنگار ما با تشکر از اعتماد اعضای شورای عالی استانها بیان کرد: تلاش خواهم کرد با همدلی هیات رییسه محترم و نخبگان کشوری در شورای عالی استانها ایفای حقوق مردم را دنبال کنیم.

سخنگوی شورای عالی استانها افزود: برای نخستین بار است که این اتفاق مبارک رخ داده و تمام توانم را برای دفاع از حقوق مردمان کشور بویژه استان بوشهر به کار خواهم گرفت.

دشتی مطلق تاکید کرد: شورای عالی استانها یک ظرفیت بزرگ برای کشور بویژه مسئولان در قوای مختلف است که می تواند به حل مشکلات جامعه در قالب های مختلف کمک کند.

وی استان بوشهر را مهد سرمایه های بالقوه و بالفعل دانست و خاطر نشان ساخت: بهره گیری صحیح و اصولی از این سرمایه ها و معرفی ظرفیت های بزرگ استان بوشهر بویژه حوزه جنوبی استان می تواند به توسعه استان کمک کند.

حضور چندین دوره ای در شورا بعنوان منتخب مردم ، عضویت چندین ساله در شورای عالی استانها ، رییس شورای اسلامی شهرستان در ادوار مختلف ، کرسی درس در دانشگاه و انجام کارهای مهم فرهنگی از جمله افتخارات طاها دشتی مطلق است.

 

—– 

به گزارش ثلاث، پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها در این خصوص نوشت: در دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که صبح امروز (پنج شنبه) در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ بعد از انتخاب رئیس و نائب رئیس رای گیری برای سخنگوی شورای عالی استانها آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن آرا برای سخنگو رای گیری به دور دوم کشیده شد. نهایتا طاها دشتی مطلق نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها توانست با کسب ۴٣ رای به عنوان سخنگوی سال دوم دوره پنجم این شورا انتخاب شود.

همچنین اعضای شورای عالی استان‌ها نهایتا در آخرین مرحله انتخابات هیات رییسه انتخاب شش منشی را در دستور کار داشتند و ٢٠ نفر در این زمینه کاندید شدند.
از میان کاندیداها تنها صالحی نسب با ۴١ رای در دوره اول به عنوان منشی انتخاب شد و رای‌گیری پنج منشی دیگر از میان ١٠ نفری که بیشترین رای را کسب کردند به دور دوم  کشیده شد که نهایتا پس از شمارش آرا۵ منشی دیگر شورای عالی استان‌ها به ترتیب زیر مشخص شدند:
ابوالقاسم داداشلو؛ نماینده  آذربایجان شرقی با ۴٢ رای
لطف الله شیخ سامانی – نماینده مردم چهارمحال و بختیاری با ٣٧ رای
غلامرضا ضیایی – نماینده مردم اردبیل با ٣۴ رای
حسام الدین شهیدی – نماینده مردم مرکزی با ٣٣ رای 
مظفر میرزاد – نماینده مردم ایلام با ٣١ رای

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ممد says:

    طاها چرا سرکلاس نمیای
    کلاس بدون استاد آخرش معلومه چه میشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن