بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51957
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 دی 97 3:48 ب.ظ

به میزبانی شرکت پازارگاد

اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان صنعت پتروشیمی کشور برگزار شد

ثلاث- مراسم اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان صنعت پتروشیمی کشور روز جمعه، چهاردهم دی‌ماه به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث و ب نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد، مسابقات والیبال کارکنان صنعت پتروشیمی کشور با حضور ۱۲ تیم از شرکت‌های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، زاگرس، تندگویان، مارون، نوری، پارس، بوعلی سینا، مروارید، پردیس، کارون و عملیات غیر صنعتی پازارگاد در ۶ روز متوالی و پس از ۲۰ مسابقه برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم والیبال شرکت پتروشیمی پردیس توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم‌های والیبال مارون و نوری نیز به ترتیب مقام نایب‌قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.

در این مسابقات، تیم‌ها در ۴ گروه ۳ تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های بوعلی سینا و تندگویان، زاگرس و مارون، پازارگاد و نوری، پردیس و مروارید در مرحله یک‌چهارم نهایی با هم به رقابت پرداختند که در این مرحله تیم‌های بوعلی سینا، مارون، نوری و پردیس با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در نخستین رقابت از مرحله نیمه‌نهایی، تیم‌های بوعلی سینا و مارون با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم مارون با نتیجه ۲-۰ تیم بوعلی سینا را شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت. در دیگر رقابت این مرحله نیز تیم‌های نوری و پردیس به دیدار هم رفتند که تیم پردیس توانست با نتیجه ۲-۰ تیم نوری را شکست دهد و به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

روز ششم مسابقات والیبال با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در بازی رده‌بندی، تیم نوری با نتیجه ۲-۱ بر تیم بوعلی سینا غلبه کرد تا مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند و در آخرین دیدار این مسابقات نیز تیم‌های والیبال پردیس و مارون برگزارکننده مسابقه فینال بودند و تیم والیبال پردیس توانست با نتیجه ۲-۰ بر حریف خود غلبه کند و جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را با خود به خانه ببرد.

گفتنی است نخستین المپیاد ورزشی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد از روز یکشنبه، بیست و پنجم آذرماه با حضور ۸۹۰ ورزشکار از شرکت‌های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، بندر امام، بوعلی، پارس، پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، پردیس، تندگوبان، جم، زاگرس، فجر، کارون، مارون، مبین، مرجان، مروارید، نوری و عملیات غیر صنعتی پازارگاد در ۸ رشته دو و میدانی، والیبال، فوتسال، شنا، شطرنج، تیراندازی، تنیس روی میز و بسکتبال در حال برگزاری است و تاکنون مسابقات دو و میدانی، تنیس روی میز، فوتسال، شنا، بسکتبال و والیبال با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داده‌اند و مسابقات شطرنج و تیراندازی در ادامه این المپیاد تا روز نوزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن