بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52932
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اسفند 97 7:52 ب.ظ

جراحی ترمیمی مجرا جهت درمان ناباروری در بیمارستان کنگان انجام شد

ثلاث – جراح کلیه و مجاری اداری بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان طی یک عمل تقریبا طولانی، ترمیمی فیستول هیپوسپادیازیس(خروج ادرار از محلی غیر از محل طبیعی) را بر یک بیمار نابارور با موفقیت انجام داد.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان، مطمئنا جراحی نقایص مادرزادی به دنبال نا موفق بودن جراحی قبلی، یکی از مشکل ترین جراحی های ترمیمی درپزشکی می باشد. بیمار آقای ۳۵ ساله می باشد که به جهت ناباروری تحت بررسی های مختلف قرار گرفته وعلت زمینه ای نا باروری ایشان، نقص مادرزادی مجرای ادارای شان بوده که مخفی مانده بود.

این بیمار حدود ۲۰ سال قبل به دلیل بیماری هیپوسپادیازیس (خروج ادرار از پایین تر از محل طبیعی ) تحت یک نوبت جراحی ترمیمی قرار گرفته بود که شاید به جهت شرایط آن زمان، جراحی ناموفق بوده است و در این سن به جهت نیاز به باروری، پیگیر امور درمانی خود شده است.
متخصص اورولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در خصوص این جراحی تصریح می کند: خوشبختانه با جراحی ۳ و نیم ساعته در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، جراحی ترمیمی فیستول هیپوسپادیازیس(خروج ادرار از محلی غیر از محل طبیعی) ایشان با وجود بافتهای نکروزه و حتی فیبروزه فراوان، به لطف خدا با موفقیت انجام شد.
دکتر مصطفی نبی زاده افزود: نتایج اولیه این جراحی رضایت بخش بوده است.
وی اظهار داشت: در پایان لازم است از جناب دکتر حیدری ریاست بیمارستان بابت حمایت های همه جانبه در فراهم کردن امکانات و پزشک بیهوشی مرکز، خانم دکتر ابراهیمی و پرسنل اتاق عمل، جناب اقای ره پیما تشکر کنم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن