بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53923
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 فروردین 98 12:15 ب.ظ

از فردا؛

ساعت کار ادارات بوشهر تغییر می‌کند/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد

ثلاث – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات استان خبر داد و گفت: ادارات دولتی به استثنای برخی نهادها روز پنجشنبه تعطیل است.

به گزارش ثلاث ، سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از روز چهارشنبه ۲۱ فرودین‌ماه تغییر می‌کند.

وی بیان کرد: بر این اساس روزهای شنبه تا چهارشنبه شروع کار از ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح خواهد بود و پایان کار نیز ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه خواهد بود و پنجشنبه‌ها نیز تعطیل است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و دفتر ستادی استانداری مشمول ساعت کاری مذکور هستند، گفت: ساعت کاری اعلام شده صرفاً شامل کارکنان ستادی بانک‌های استان است.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، خدمات امداد جاده‌ای و پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، آتش‌نشانی‌ها و بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها مشمول این ابلاغیه نیستند.

زرین‌فر ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی به استثنای واحدهای ستادی آنها موظف به ارائه خدمات به متقاضیان در شش روز هفته هستند.

معاون استاندار بوشهر گفت: نظارت بر حسن اجرای صحیح بخشنامه بر عهده مدیر دستگاه اجرایی است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن