بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54574
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 اردیبهشت 98 4:30 ب.ظ

امام جمعه کنگان گفت:

هر گونه تهدید علیه ایران اسلامی با واکنش قاطع و مشت آهنین ملت ایران مواجه خواهد شد

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: هر گونه تهدید علیه ایران اسلامی با واکنش قاطع و مشت آهنین ملت ایران مواجه خواهد شد

 

به گزارش ثلاث،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به پیام قاطعانه برجامی ایران به آمریکا و اروپا افزود: اقدام ارزشمند شورای امنیت ملی در تقلیل در تعهدات برجامی قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی سراسری حمایت از اقدامات جمهوری اسلامی در برابر عهد شکنان برجامی ثابت کردند که این سیاست نتنها سیاست حاکمیتی بلکه سیاست ملت ایران است و اروپایی ها باید بدانند اگر به تعهدات خود عمل نکنند با اقدامات سخت و پشیمان کننده مواجه خواهند شد.

خظیب جمعه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در صورت عدم پایبندی اروپایی ها به برجام تعهدات برجامی خود را متوقف خواهد کرد.

محمودی در ادامه با اشاره بیانات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با هزاران نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه و تاکید بر ضرورت سوق دادن نوجوانان و جوانان به حوزه های علمیه عنوان داشت: معظم له فرمودند بعد از تشکیل نظام اسلامی باید دولت اسلامی بمعنای واقعی کلمه ، سپس جامعه اسلامی و بعد از آن تمدن حقیقی اسلامی بوجود آید.

وی با اشاره به شکست اسرائیل در برابر نیروهای مقاومت و امضای توافق آتش بس گفت: به رغم اقدامات وحشیانه و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ، مقاومت توانسته خواسته های خود را بر دشمن تحمیل کند.

امام جمعه به موضوع روزه خواری و اقدامات شورای تامین ، مرجع قضایی و نیروی انتظامی و سپاه در این راستا اشاره و گفت: تظاهر به روزه خواری طبق قانون جرم و همه در حکومت اسلامی مکلف اند دستورات شرع انور و قانون را رعایت کنند.

محمودی به پروژه جدید آمریکا در خصوص احیای داعش در منطقه اشاره و با تحلیل گفته های ابوبکر البغدادی اظهار داشت: هدف از این پروژه جدید ، تلاش برای نگه داشتن آمریکا در منطقه به بهانه مبارزه با تروریست است.

نکوداشت یاد و خاطره حضرت حمزه سید الشهداء عموی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ، تجلیل از مقام والای ام المومنین حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) و تقدیر از خیرین مسجد ساز در شهرک سلمان فارسی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه بود/ ابوذر حسین پور

 

 

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن